Tuesday, October 21, 2008

Selesai sudey...



ok....utk malam ni aku dh siapkan 2 resume......waaaa dh brangan nk bkerje plak cik yumici ni...hehhehe...dh xlama dah aku kat cni...so kenelah apply awal2....manalah tau ada rezeki kan :)...... esok nk gi pos...kene pos laju coz trkh tutup jmaat ni..takut xsempat....ni pun ada org yang tolong aku utk dptkn keje ni......harap2 dapatlah....

cik yumici sbnrnye minat sngt dlm bidang pendidikan...nk jdk ckgu @ lecture....emmmm..tapi mcm susah je skrg nk dpt....hbis je LI ni nk g pejabat pendidikan...nk isi borang jadik ckgu sandaran...nnti anak2 murid boleh panggil CIKGU YUMICI....alahaiiiiii comeiii nyer nama tu...hehheehe....

ok, cik yumici nk smbg wat keje....keje ape? baca blog kwn2....hehhehehehehe.....tepat jam 12 nk masuk tido ..... sejak akhir2 ni mcm xcukup tido je.... asyik terjaga je tengah2 malam....pastu dok brangan....hehehhehe....lps brangan baru smbg tido.... baru je nk lelap mata jam loceng dah bunyi....aiyooooo apasal jadi mcm ni ekkkk........ hati kacau lagi ke..... :)



10 comments:

ZARA said...

hehehe...

comel resume anda

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bagus dik...
sediakan resume siap2...
nanti senang kalau nak apply keje...

(^_^)

yonna bebot =) said...

adehh..
sakit mata la kaler font tu :p
huhu..

resume kite lebih kurg je :p hehe

IEYNA said...

:) warna tulisannye menyakitkan mate ek..

hehhehe..

sorry...

ku tak sempurna said...

tabik spring pd yg minat jd pendidik...
sbb aku tak punya kesabaran.. jadi, pendidik mmg tak sesuai utk aku :D

ezo said...

wah...

semoga berjaya menjadi pendidik, cikgu yumici

:D

IEYNA said...

disebabkan kesabaran lah kdg2 hati kite mudah dilukai ...huhuhuhu..

xpe..sabar..sabar...

hehehhheh... :)

@LiYaNNuaR said...

buat copy byk2...ti senang nak apply sana sini... moga bjaya... dan jgn pernah mahu putus asa...

nurain said...

wah..mahu jadi chekgu kah..mahu juga!bes tau nengok mbe jd ckgu pra skolah..kiut aje

IEYNA said...

doakan smga satu hari nnti cik yumici jadi seorg pendidik k.. :)