Tuesday, October 21, 2008

Dup Dap Dup Dap Dup Dap.........


Aku xpernah lagi lihat peristiwa sebegini berlaku di depan mata...slalunye hanya berlaku dlm drama je....xsngka plak aku, pagi2 lagi msuk opis aku leh lihat kejadian sebegini di depan mata ku.....


ishhhh..knp aku plak yg takut, menggigil n xkeruan...sdgkan org lain punye mslh aku plak yg terasa takut....mgkn apa yg aku lihat ni boleh dijadikan pengajaran hidup.....mntk2 dijauhkan lah drpd aku perkara2 mcm ni....


siapa xnk berkahwin..sume impikan family sndri..bahagia ngan anak2, bahagia ngan suami n bahagia ngan family sndri.
..tapi xsume perkahwinan itu indah seindah alam percintaan....

perkataan cerai sngt ditakuti oleh kaum perempuan...tapi peristiwa yang aku lihat pada pagi ni, xsume perempuan takut dngn penceraian.....terlalu berani si isteri ini....




hari ini, seorg suami datang ke pjbt ini utk menceraikan istrinya dengan talak satu.... sume staf di sini menjadi saksi di atas penceraian itu....xpasal2 aku pn turut menjadi saksi....emmmmm...suami tersebut melepaskan kemarahan nye kerana isterinye curang dan mempunyai lelaki lain...aku hnya mampu melihat kemarahan si suami dan mendengar setiap ayat yg keluar dari mulut si suami...si isteri plak, mendiamkan diri dan sprti tiada apa2 yang berlaku...siapa sebenarnya yang bersalah? si suami atau si isteri...? tiada jawapan di atas persoalan ini..hanya si suami dan si isteri yang tahu apa yg terjadi sbnrnye...

Boomp3.com


10 comments:

ZARA said...

haiz!!!!!

OMG!!!

benda2 nih jadik betul2?

kalah drama....

takutnya...

IEYNA said...

yup..betui zara...xtipu...

terkejut sngt...

berlaku dpn mata...

:o

Qi_Cinoi.Lavigne said...

ui..dahsyat nye..hal rumah bwk ke pejabat...mcm tu je

IEYNA said...

tetibe beb ....

sume org terkejut...

termasuklah aku :o

cik wanie said...

adk,
akk minta maaf,
ekceli tulisan apa tue,
akk x faham,
hehehehehehe....

maaf kan akk yer...

yg akk faham cuma "DIVORCE"

IEYNA said...

huhuh knp ngan blog ieyna...

tulisan problm ke...

:( ...

kat laptop ieyna ok je...

cik wanie said...

yeah yeah dah blh baca,
oh pasal perCERAIan...
barulah akk faham...

hurm,
ada jugak LELAKI jenis mcm nie kan,
ayo mintak simpang lah kann,
hurm...

IEYNA said...

xtau lah nk ckp cmne kak wanie...

xtau sape yg salah....

situasi yg menakutkan...huhuhu...dh xmau tgk dah...

ezo said...

aiyak..

malunya orang lain pun tahu hal keluarga sendiri..

adeh..

IEYNA said...

mungkin si suami tak dapat nk tahan kesabaran dia lagi...

tu yg terjadinye benda ni...

hhuhuhu....

drpd org tak tahu, dah jdk tahu....