Thursday, October 16, 2008

Akhirnye KU temui DIA...


sudah hampir 4bulan aku di sini....penantian selama ini yg ku tunggu tiba jua akhirnya walaupun di saat akhir aku di sini...emmmm.....akhirnye ku temui dia...ku bersyukur pada NYA.....


hahahahhahaa....ayat xbleh blah ek.....jiwang semacam je...mcm baru jumpe bf baru...... :) ishhhhh mana ada bf baru...cik yumici setia tau ngan CINTA cik yumici tu....juz nk bgtau yg cik yumici kat cni akhirnye dapat main NETBALL yang selama ini cik yumici tunggu2......waaaaaaa...syokkkk oooooo.....dh lama xpegang bola.....


nk dijadikan citer masa nk balik tadi ternmpk staf2 cni dok turun traning...cik yumici ni mmg peramah bab2 nk join main bola ni...so diaorg pn mengalu-alukan cik yumici untuk bermain.....hehehhehehhe...


teringat geng2 kat UTHM....geng NETBALL, FUTSAL n HANDBALL...yang paling aku ingt mestilah kat KEWEK'Z....kewekz member aku yg paling rapat n sekepala ngan aku...kitaorg tiap2 ptg msti turun pdg....kewekz main handball aku plak netball.....kdg2 aku blasah gak main handball...hehhehehe....futsal pn kami main...waaa jgn xcaye.....nk bukti ke....hehhehehehe.....




ni lah kewekz...nama sbnrnye ayu kamalia....dsbbkan nama dia lembut sngt xmcm orgnye, so aku lbh suke panggil dia kewekz ...hahhahahha... baru nmpk ganas klu main futsal... :)


buat julung2 kali nye UTHM hantar player futsal pmpuan....hahahahhaha....jgn xpercaya, baru je team ni ditubuhkan, kitaorg berjaya mengharumkan nama UTHM....dpt no 3....ok lah tu....hehheheee....ni lah buktinye....(sila lihat gambar dibwh ye )



hah ni lah team netball aku yg mmg sokmo ceria.....masa ni kitaorg kat sabah,
MASUM 2008



emmmmm...bile diingat2 balik zaman study lah yg paling best....ramai kwn, jauh drpd masalah, sokmo happy n yang paling penting xsesunyi seperti skrg.....huhuhuhuhu

8 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

uiks...

kau lawan UTHM?

kau main di man baa?

hehehe...

walamak...

ayang aii ni berbakat sungguh ni~

Unknown said...

bila nak temui akk plak,
hurm.....

teringin nak ketemu jugak nie:)

Cinoi Lavigne said...

wa....gmbar bawah skali tu xleh blah...rindunyerr.....aku tau...aku phm..sbb mase blajar dulu la paling seronok skali...

IEYNA said...

zaman blaja mmg best...

rindu saat2 itu...

huwaaaaaaaaaaaaaaaa...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

alahai..

daku budak UTM la sayang...

@LiYaNNuaR ツ said...

netball posisi ape... C ke??? huhuhu...

IEYNA said...
This comment has been removed by the author.
IEYNA said...

kak liya pn ske main netball ke...

sume posisi ieyna leh main...

utk team uthm ieyna main shooter... :)