Wednesday, October 8, 2008

Cerita Raye.....

lbh kurang smgu gak aku xjenguk blog aku ni....bz gile dok kg...mcm2 nk kene buat...kms tu, kms ni..buat tu, buat ni....aiyaaaa manyak letih woooo..tapi dsbbkn nk raye, xkisahlah penat pun...yg penting rumah ku cntik...hehhehehe


bghn ruang tamu ku yg tlh dihiasi dngn bunga2....

bnyk benda nk citer ni...almaklumlah raye ni story sume best2......tpi nnti korang lak yg boring nk baca...hhheheehhe...so cik yumici juz nk masukkn gmbr2 raye yg cntik2 je....hehhehhe...alhamdulillh tahun ni dpt beraya dngn sume adik bradik..abg ngah dri sabah pulang beraya tahun ni dgn wife n anak2 dia..hhuhuhu..dh 3thn xraye sama2...


JOM TGK GMBR2 RAYE CIK YUMICI...

family cik yumici....

// yg bertongkat tu abg long aku..cian dia...dulu dia xmcm tu...skrg dia dh kurus.... :( aku doakan dia smga cpt2 sembuh.... //



bersalam-salaman dngn adik ksyngan ku



anak buah ku yg tomel-tomel



opsss....siapa jejaka hensem di sebelah cik yumici ni....



my bestfrenz.....


jalan-jalan raye...


hari raya bersama kawan-kawan

huhuhu...penat plak mengupload gmbr dlm blog ni...amacam kwn2 blogger...cukup tak gmbr2 raye ni..hehhehe...

alamak...masih ada yg tertinggal lagi..dh jnji ngan pn jijin nk tunjuk baju raya aku kat dia..hehhehehe...coming soon ek pn jijin....



2 comments:

teddi said...

emm family yang bahagia...

Unknown said...

meriahnye raya dia
family pun dpt kumpul smua lagi lah best
ada anak sedara lak tu..
family besar best kan beraya