Friday, October 31, 2008

Oh TIDAKKKKK.....AKU telah DIKALAHKAN......

citer sedih... :( knp mesti aku yang kalah...sedangkan aku dh cube sedaya upaya untuk menewaskan dia...semudah itu dia dapat menewaskan aku....tidak rasa kesian kah dia pada ku...tidak sedarkah dia, yang aku inginkan kejayaan itu...oh betapa kejam nye dia pada diri ku.....


wahhhh....puitis banget ayat cik yumici malam ni..hehheheh...xder ape2 pun sbnrnye juz saje nk habaq kat kwn2 yang aku dh kalah main bowling ngan cik abg ni.....huhuhuhuhuhu....2 game main, dua2 kalah...arghhhhh tension tol....



:: ni lah org nye yang happy giler dpt menewaskan aku...huhuhu ::



:: bukti aku telah dikalahkan.....ahakssssss :) ::


xper...xper...usaha tangga kejayaan...lps ni leh cube lagi...cube kalahkan cik abg tu..... :)

15 comments:

cikyuSnida said...

hehehehe. okelah tu. at least lebih seratus!

praktis lagi ieyna!

IEYNA said...

hahhaha....

klakarkan....

ishhh xleh jadik ni...

kene kan jgk si DIA tu... :p

Cinoi Lavigne said...

ok la tu..lebih 6 dari 100..last2 minit baru nk strike..isk, tmpat ko mmg kt court netball..
(p/s- sebok je la letak verification code kt bwh nk komen ni)

said...

uish..jari saper yg berinai tu

hehehhe

IEYNA said...

cinoi : hehehhehe...aku stuju arrr cinoi....tempatku di court netball je....bukan di bowling....huuwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

ishhh xkire...nk kalahkan dia gak...huhuhuhu

yanie : jari cik yumici lah yanie...hehhehehe....

++wanFaDhilaH++ said...

dah la yumici..yg sudah tu sudah la..jgnla ko kenang kekalahan lepas..

terimela hakikat mmg ko tak reti men..kahkahkahkah

IEYNA said...

amboii cik cherybery ni..nak kene ni...

bkn xreti main...

sje bagi peluang kat SI DIA...

hehhehehhe...

i kan heroin....xsanggup tgk kekalahan HERO i nnti...

hahahhaaaah

++wanFaDhilaH++ said...

wahahaha..ayat bukan men lg..

padahal malu nk ngaku kalah..

ayat jiwang seyyyy...

Mak Su said...

kena kuatkan semangat, tambahkan sesi latihan

Anonymous said...

salam kenal

hehe lebihkan usaha dan latihan... mesti leh menang plak pasni... :)

IEYNA said...

ok maksu...ieyna pasti boleh...hhheheh

salam kenal manje.. :)

μάγά said...

kalah cikit jer kan... mesti terkilan... tp kira hebat gak ieyna nie kan.. :)

IamYonna said...

adoii..
mcm kalah main judi je cin yumici ni! hahaha

Unknown said...

kene praktis banyak2 kali lagi ler tue.....

usaha lagi....he he he

maju bowling untuk negara

Muhafis said...

sabar yer.. cuba lagi.. hehe