Thursday, October 9, 2008

..... kan ku hadapi semua ini .....

Hebat betul dugaan hidup yg ku hadapi....terlalu cepat semua itu berlaku...mampukah untuk aku hadapi seorg diri...setiap kegembiraan dan kebahagiaan yang ku miliki terasa semakin jauh dngn diriku ini...aku tak mampu tersenyum lagi..pada siapa utk aku berkongsi sgala bebanan yang semakin menghimpit diri ini....perlukah aku ceritakan kepada kwn2, perlukah aku berkongsi dengan family....TIDAKKK....biar aku simpan sumenye....aku tak kan melibatkan org lain dengan masalah yg aku hadapi ini....biarlah aku menempuhinya seorang diri...tapi MAMPUKAH aku?

Aku perlu redha dengan apa yang berlaku......aku perlu tabah...aku dah tak mampu untuk menangis lagi...terasa kering airmata ini...knp susah utk melupakan setiap kenangan yang terindah ini? bagaimana harus aku utk melupakannya sedangkan hati ini masih ada lagi perasaan sayang.....aku buntu sekarang...apa yg perlu aku lakukan....aku terasa kehilangan segala2nya......perlukah aku memperbaiki keadaan ini supaya aku perolehi kebahagiaan itu....atau perlukah aku mendiamkan diri? ........

3 comments:

jijin said...

ina.. ko nape? cita lah kat aku.. apa guna kawan kalau tak leh nak dengar masalah kawan.. apa2 pon sabar lah yer.. mungkin dugaan ni mengajar kita erti kehidupan yang sebenar..

ZARA said...

jika ini satu percintaan...

zara cuma nak share apa yg abah zara cakap pada zara....

"JIKA SATU CINTA TU DATANG DARI ALLAH, BETAPA JAUH PUN DIA LARI, DIA AKAN DATANG BALIK. JIKA CINTA TU KERANA HAWA NAFSU, KITA AKAN BERSEDIH JUGA, TAPI TIDAK AKAN LAMA"

tabahlah wahai hati...

P/S: Zara samapi sekarang menyendiri di bumi ini..-_-"

IEYNA said...

thankz zara.... :)