Friday, November 7, 2008

Selamat Tinggal.....


hari ni merupakan hari terakhir aku di POLITEKNIK PORT DICKSON.....dan mungkin hari terakhir aku di PORT DICKSON jgk.....rasenye aku xkn dok menetap di sini utk mencari pekerjaan.....

setelah 5bln aku di sini, mcm2 kngan yg aku dpt..sukee, duka, gembira, sedih...sume berlaku di sini...LI aku berjalan ngan lancar..sume keje yg diberikan tlh aku siapkan sepenuhnye....terima kasih kpd semua kakitangan JMSK terutamanya bos aku yg baik sngt2....PN ZAINATON ZAINAL ABIDIN......

kul 12 nnti ada jamuan perpisahan...huhuhuhuhu.....nnti aku upload pict ek....hehhehehhe...nk smbg wat keje jap....tinggal cikit je lagi.... :)

3 comments:

Mr Lock said...

congrats... dah keje jgn lupa belanja org sini...

KTS said...

selamat datang ke alam pekerjaan :D

miSs haziera said...

sedeh lah...
akk nti jgn lpe ira ek...:'(