Wednesday, November 26, 2008

Kembalinya Cik Nouvo ku...

Sesiapa yg ada baca entry aku sblm ni (kene saman), msti tau kisah aku ngan cik NOUVO ni.... :) disebabkan kerinduanku pada cik nouvo sampai terbawa2 kat mimpi.....

ptg tadi g PD amik my NOUVO.....ayah aku upah budak kg cni utk bawa nouvo tu balik....aman namanya...cian aman tu...masa g pd, cuaca ok je...cerah....tapi masa balik, hbis dia basah kuyup coz hujan mmg lebat giler...

risau plak aku....aku xlah risaukan motor tu sngt..tapi risaukan dngn keselamatan si aman tu....nyawa manusia ni lagi penting beb....

alhamdulillah, aman n cik nouvo aku slmt smpi kat umah walaupun d
lm keadaan hujan lebat....thankz aman....klu xder hang, gerenti motor tu still lagi kat PD.....thankz coz tolong akak k... :)



esok ptg leh ronda2 kg ngan CIK NOUVO....... :)

No comments: