Wednesday, November 12, 2008

Jijin Ku Sayang.....Maryjane Ku Rindu..... :)

dh 2 hari aku di PARIT RAJA ni.....jumpe kwn2 lama....mmg sronok banget.....

kbetulan bln 11 ni, 2 sahabat baik aku punyer bestdy..so aku, wan n exal berpakat nk blnja diaorg makan KFC n potong kek yang comeiiiii.....special 4 JIJIN n MARYJANE....hehehehhe....

sorry geng, kitaorg lambat sambut bestday korang....walau ape pun kitaorg ttp ingt tau korang punye bestdy......


HAPPY BESTDAY JIJIN N MARYJANE....


:: birthday gurl.....jijin n maryjane.....yummmmmyyyyy ::



:: cik yumici with maryjane n jijin.......muahhhhhhhhhhhhhhh ::


:: luv u frenz...... :) ::


esok dh nk balik N9......huhuhuhuhuhuhu...bile lagi ek nk jumpa korang.......miz u geng....

4 comments:

. said...

sedap nye kek tu
nak gak !!

jijin said...

hua.. cedihnya..
nak wat mcm mana.. setiap pertemuan pasti ada perpisahan..
dulu lepas poly kita berpisah..
masing2 kerja..
tak sangka jumpa semula belajar sama2..
lepas semestinya kita berpisah balik.. anyway thank's a lot..
tadi best sangat.. ada kek comel..
lepas ni dah masanya kena cari kehidupan masing2 kan..?
good luck yumici..

IEYNA said...

huhuhuhu :(

makin sedih ni....

walaupn berjauhan hubungan persahabatan xakan terputus....

luv luv luv.....

IEYNA said...

siapa . ni ek...hehhehehehe....