Wednesday, November 19, 2008

oh hujan......


oh hujan...oh hujan...oh hujan....
oh hujan, kehadiran mu membuatkan malam ni sungguh mendamaikan.....


hari ni seharian aku merayau bersama temanku, MAS.....MAS ni bakal pengantin baru.....g teman dia shopping brg2 kawen......


smpi umah dh malam...badan ni mmg
penat....tetiba hujan...ahhhhhh...syok nyeeeee....terasa malam ni aku boleh tido dengan lena bertemankan hujan.....


sebelum tido kebiasaan ku mengupdated blog, check email, baca blog2 org atau membaca majalah....klulah takder broadband ni mesti aku kebosanan di rumah...thankz CHENTA HAT
I...coz memahami diri ni...pemberian broadband ini amat bermakna dlm hidup ku....terima kasih juga kerana sudi membayar bulan2...hehhehehhe...cayang kamu.... :)


arini aku tetiba terbeli majalah PESONA PENGANTIN....aikkkkkkk......pelik.....hehehhhehehe....klu lah kwn2 aku tau gerenti kene ketawa besar punye.....oh bermimpikah cik yumici ni.... :)



n mcm biasalah, setiap bulan majalah RAPI pasti aku akan beli.....so aku nk baca majalah2 tu skrg.... :) .....

No comments: