Saturday, November 22, 2008

Kena Saman........

pagi tadi mmg excited sngt nk kuar g pekan BAHAU......pekan tu paling hampir ngan kg aku.....nk g dngn CIK NOUVO aku :)............


xtau nk ajak sape so kenelah g sorang.....utk pengetahuan sume, cik yumici ni xder lesen motor pun...tapi entah knp pagi tu mmg nk sngt kuar.....(xder lesen!!!! brani cik yumici ni....)


dengan helmet ku yg hitam, bersweaterkan baju oren, membawa cik nouvo yg sudah sedia dikilatkan, aku pn membawanya dengan kelajuan yang sederhana.... belum pun smpi ke jalan besar, ader plak abg polis melambai2 tngn ke arah aku...


alamak....!!!! dh tak sempat nk pusing...klu aku pusing sure kene kejar...nk tak nak redah je....tapi yg aku pelik, ni kan jalan kg...line putih pun xder...ishhhh mane bleh saman beb...


abg polis tu xbercakap lngsng ngan aku...trus dia kuarkan surat saman
RM300!!!!! ishhhh biar betuiii nie....sempat gak aku tnya ngan abg polis tu, " encik takleh saman saya..ni msh lagi jalan kg....tgk tu ada org bawa motor xpakai helmet slumber je...knp encik tak tahan".....abg polis tu wat dek je ngan soalan2 aku...ishhh ni yg geram ni....


tiba2.....aku terdengar plak jeritan mak aku......
" alang...dh pkul brapa ni...knp xbgn lagi..".....aik, knp plak ada suara mak aku ni...mane plak dtgnye...


hehhehehehhe...
aku mimpi rupenye......JGN MARE ARRRRRR.....


hakikatnye, aku ni mmg
penakut nk bawa motor...stakat jln kg aku ni oklah...klu jln besar tu, sorry arrrr..hehhehehhe...


emmmmmm.........mungkin aku rindukan CIK NOUVO yg skrg ada kat PD....ishhhh bile lah nk amik CIK NOUVO aku...cian dia sorg2 kat sane....huhuhuhuhu

3 comments:

yOnnA said...

pergh!!
bengang je!
HAHAHAHAH

mimpi rupanya :p

idayusof said...

ceh ceh ceh

mimpi la pulak kan. sabaa je lah

IEYNA said...

HEHEHHEHEHEHE........

sorry frenz...mainan tido rupenye....

muahhhhhh :)