Friday, November 14, 2008

Cik yumici penganggur???

:: cik yumici bergaya dngn spek EN. CINTA HATI..... ::



Yup...itu lah aku skrg.....seorang penganggur...huhuhuhu.....



xlah sesedih mana pun...coz aku baru hbis study...Buat masa ni, aku nk rehat dulu....kasi rileks dulu kepala ni....rileks dari bebanan study n sume nye....dok kg, best...xder masalh yg perlu di pk kan....lalalalllalalallla....



hari ni lastday aku kat PORT DICKSON....sume brg2 dh angkut bawa balik kg...penuh satu kereta....CINTA HATI aku yg tolong...tq..tq..tq..sesngguhnye kandalah seorg yang gagah perkasa kerana mengangkat barang2 dinda....hehhehhe....



cukuplah kot klu smgu dua je aku rehat di kampung.....aku kene berusaha untuk mencari kerja....



insyallah..rezeki ada di mana-mana....



aku ada matlamat yang masih belum tercapai....


wacaaaaaaaaa........

No comments: