Monday, December 29, 2008

Congrat Faais & Mas


di kalangan rakan2 ku, faais n mas merupakan penutup tirai perkahwinan pada tahun 2008.....tahniah beb... :)



:: FAAIS n MAS ::


faais n mas merupakan sahabat baik aku....time raye, time cuti kitaorg mesti ada je program bersama.....xlupe gak k
wn2 ku yg lain....(ok aku sebutkan nama korang kat cni k ..).....nash, aliq, daus, arin, aman,cipuk, ana, cikin, nida, fina, mai n husband dia edy, zurah....fuh tu lah nama2 geng aku yg rapat2....(klu ada yg xsebut sorry geng....bnyk sngt nk tulis :) )



persahabatan kami terjalin sejak tingktn 1 lagi...masa form 4 faais n nash pindah sek coz diorg dapat masuk sek teknik....walaupun dh lain2 sek, tapi kitaorg sume still kamceng giler smpilah sekarang....yang paling best, aktivit tahunan kami adalah beraya bersama2 n berkonvoi time raya.... :) (raya 2008 )



yg dh menamatkan zaman bujang faais, mas n mai..awal bulan 1 ni plak bakal menyusul si cikin...lps tu sape plak ek...hehheehehehhe......aku ke....ooooo tidakkkkkk.... :p



ok jom layan gambar faais n mas.....


:: mas posing depan pelamin sehari sebelum majlis ::



:: aku n ana merasmikan pelamin bersama bakal pengantin... :) ::


:: nash n daus dok menyibuk kat belakang faais...amik berkat katenye :) ::



:: penat tggu pengantin...so posing dulu... ::


:: sebahagian rakan2 lelaki yang hadir...ada yg menyorok xmau amik gambar....maluuu...ahaksssss :p ::



:: aku, nida n fina ::

No comments: