Monday, December 15, 2008

eye on malaysia :)

teringin sangat nk naik eye on malaysia tu....aku tinggi2 ni gayat gak..tapi disbbkan nk sngt naik, aku lupe kan perasaan gayat tu.....



skrg eye on malaysia kat melaka.....so sng cikit aku nk gi....


CHENTA HATI ku yg baik hati, telah membawa aku, kak lin, adik n anak2 buah dia jalan-jalan melaka....niat aku cume satu iaitu nak naik eye on malaysia....emmmmmm.....xbest pun naik....nampak laut je yg
terbentang luas n bandar melaka yg dilimpahi lampu neon...(mcm ayat novel plak :) ).....

tiket utk kanak2 = rm5
tiket utk dewasa = rm10



:: ni lah bakal anak buah aku....heheheehe ::


:: danial :: :: fizi :: :: asyraf ::

kaklin n adik aku xnaik pun...diaorg dh naik...so diaorg dok je kat bawah n posing amik gmbr....



lps je dh puas kat ctu, CHENTA HATI bawa kami g makan asam pedas melaka yg mmg pedas giler.....huhuhuhuhu....pedas n sedap....

:: posing dlm kete kak lin ::

nk balik, kereta aku tersalah masuk simpang.....so kami sesat sekejap...hehehehhe.....kene marah ngan si dia.....huhuhuhuhuhu....aku rilek je bile kene marah....coz aku mmg cmni, xingt jalan pulang...dh sronok jalan.....hehhehehe....si dia mmg dh tau sngt prangai aku....susah nk mnghafal jalan....so klu sesat2 tu perkara biasa bagi aku...hehhehehhe...jgn mare yer cayang.... :p

12 comments:

bulan.luna said...

Visit us for fashionable shawls and tie rack scarfs =D

iKa said...

hye sis.

viewing yr blog.

org melaka kah?

:))

jijin said...

sejak bile pakai tudung hitam ni??

IEYNA said...

hi ika....bukan org melaka....smpadan mlaka...cube teka kat ne...hehhehe

jijin....ok tak aku pki tdg hitam....hehehhehee....

Mak Su said...

nak terai ler naik eye on malaysia tu :)

aisyah_kz said...

wah!!sokenye dpt naik eye on..
hehehe..
;)

idayusof said...

wohhh i on Msia kat Melaka eh. asal cam murah je? sbelum ni naik kat titiwangsa cam mahal lagi je. aihh

teddi said...

ala lagi2 melaka...
nie yg xbest johor bila nie

IEYNA said...

maksu : try lah naik maksu...xgayat pun..hehhehe

aisyah : suke suke suke...naik ngan cik abe...hehhehe

cikyus : xberkesempatan naik kat titiwangsa...huhuhuhu....

teddi : johor kan dh ada danga bay...hehhehe

ku tak sempurna said...

aku mmg gayat... tak naik pun lg eye on mesia tu... takutttt... :D

★ Nu♥ℜul ★ said...

wah , best nyer korang kan g melaka .. hihihi .. nk itot gak . =)

★ Nu♥ℜul ★ said...

macam kenal jerh budak2 kecik tuh ..