Monday, December 1, 2008

Cerita yang panjang...

wah mmg panjang citer kali ni.....aku mmg xsmpt nk online....bz ngan mcm2 aktiviti...kali ni agak panjang citer aku...tapi aku mmg xsuke tulis panjang2...so akan aku pendekkan sume cite2 ni k..


JUMAAT - MENUNGGU DAN TERUS MENUNGGU...



apa agaknye yg cik yumici menunggu?


emmmmm......aku tgu tapi dapat call esok baru
balik....huhuhuhu..sedih...sedih...sedih....


jumaat, hari yg paling awal aku tido....zz
zzzzzzzz




SABTU - CONGRAT EMON...




g kenduri kawen kwn aku...skrg dia dh jadik cikgu....dlm kls dulu kitaorg panggil dia EMON...coz dia ni comeiiiii...comeiii tang pipi tu....hehhehehehe...


english mmg power...so xhairanlah skrg dia mnjadi guru bahasa english kat sek dia mngajar....


masa kat kenduri emon, rmi gak jumpa kwn2 sek yg lama....



msg2 ada yg bawa anak, bawa suami, bawa isteri...huhuhuhu..rmi dh kawen dah....tapi rmi gak yg blum kawen...hahahhahha..


xkisahlah jodoh msg2....ada yg cepat ada yg lambat....




lps g umah emon tu, aku diajak oleh sorang lagi teman ku, bakal pengantin baru jalan2 g shopping...cik mas namanye....


sbnrnye mas ajak aku teman dia g cari brg2 nk wat hantaran....waaaaaaaa siap bawa list lagi tu....xpercaya!!!! hah tgk tu aku sempat amik gmbr dia lagi.... :)


tau dek cik mas, sure kene marah coz gmbr dia dipaparkan di dalam blog aku ni...hehhehehe...



klu dah shopping tu, sure punye balik malam...hehhehhe...so aku tido awal lagi...tido dlm kepenatan....zzzzzzzz....

oh, dia dh balik....esok janji nk dating... :)


AHAD - WITH LUV


happy lah tu dpt jumpa PUJAAN HATI..... :) .......


nk kate g dating xjugak coz kami kuar dngn ada tujuannye......meneruskan pencarian & melihat bini pertama nye yang sakit (sape xtau sila baca kisah ni)...huhuhuhuhu...


tu lah alkisahnye...huhuhuuhu...sedihkan...skrg kereta tu dh 70% hampir siap...


masa tgk kereta tu, jelas sedikit wajah keriangan pada muka si dia...mesti dia dh xsbr2 lagi nk bawa kereta tu balik....nk test power....



ISNIN - CALLING ???

dpt panggilan drpd sebuah company ni....mntk aku dtg intrvw...satu peluang yg baik....


sbnrnye aku tgh tgu twrn ckgu...tapi xnk terlalu mgharap....so aku kebas je mana yg sampai dulu....xnk nnti yg dikejar xdapat....


so prepare utk intrvw rabu ni...doa2kan aku ye kwn2...

********************************************************

No comments: