Monday, December 15, 2008

Askar oh askar....

:: kenangan bersama pakcik, makcik n sepupu2 aku ::

13hb 12, sepupu ku yg bernama SHAHRIL telah berjaya menamatkan latihan nye di kem askar PORT DICKSON.....huhuhuhuhu....jadik askar rupenye budak ni...xsangka....


tahniah shahril...mak lang n paklang mesti bangga coz anak2 lelaki dia dh berjaya...khusyaini jadik ustaz, naim jadik polis n shahril plak jadik askar...waaa dh lengkap dh tu....hehehe...


:: maklang n paklang bersama bakal menantu.... :) ::


aku, kak lin n adik aku tak ketinggalan utk lihat majlis tamat rekrut shahril.....


actually, kami ber 3 ni anti cikit ngan mat perang ni....hehehhehe....kbnykn mat perang ni playboy...hehhehe...tapi xlah sume...


masa majlis tu, aku tgk wanita yg jadik askar ni muke mmg hitam gile....cian ngan diaorg...tapi tu dh pilihan hatikan....dh minat diaorg dlm bidang ketenteraan....
dulu adik aku nk jadik polis...tapi family xbgi...cukuplah abg aku srg je yg jadik polis...last2 skrg adik aku bakal guru....hehhehehe...ok lah tu kan...lembut cikit berbanding jdik askar n polis ni...


aku plak bakal ape ek.....emmmm....mybe bakal pendidik jgk...insyaallah.... :)

No comments: