Tuesday, December 9, 2008

puteri yang comel...


comel tak saya.....comel kan....hehhehehehe....


ni lah baby gurl pengurus netball aku kat johor, ABG IZAN.....tahniah utk abg izan n kak ani coz kelahiran baby yg sngt comel ni.....NUR AQILAH IZZAH.....


sblm kelahiran aqilah, abg izan smpt msg aku supaya doakan kak ani slmt bersalin....dngr2 berat baby ni 3kilo lbh...leh tahan semangat tu..... :)


abg izan kata, aqilah bakal pengganti aku untuk jadik shooter nnti.....hehhehhe....xpe abg izan...manalah tau satu ari nnti ieyna jadik coach netball...hah nnti ieyna latih aqilah jadik shooter terhebat ek...... :) ...... (cik yumici xhebat mana pun....kdg2 bola xmasuk jaring gak....hehhehehe)


utk abg izan n kak ani, insyallah kalau ada rezeki n panjang umur teringin gak nk menatap wajah aqilah....sejak dah balik N9 ni, susah cikit nk turun johor......huhuhuhuhu....johor tetap dlm hati ku...

1 comment:

MiSya said...

cumelnya baby tuh....
tq so much eyna sbb lawat blog sy...n terima kasih dgn ur opinion...
kali ni, sy tak nak buta oleh cinta lagi....nak celik cinta lepas ni...hihihi...

kita exchange link yea.....