Friday, December 5, 2008

Aku di bangi.......

yup...skrg aku d bangi.....umah abg angkat.....abg bob namanye.......rindu kat aisya....anak abg bob.....comeiii aisya skrg..... (sorry xsmpt nk upload pict aisya....)


arini lastday aku bersama ngan kak lin, spupu aku.....tghari tadi jumpa my CHENTA HATI....jalan2 cari barang.... :) ..... ni sbhgn drpd pencarian kami..... :)


pencarian itu berhasil.....agak lama memilih, akhirnye ke temui jugak apa yg kami inginkan.....actually, my CHENTA HATI agak cerewet orgnye....itu xkene, ini xkene....huhuhuhu....last2 nasib baik ada yg mengena......hehhehehehhehe.....


ontway ke bangi, jalan jem giler...sume warga kl nk balik beraya.....


hampir terlupa aku....raye hari isnin ni.....malam raya menentukan malam yg agak bermakna di dalam hidup ku.....


xmau bgtau skrg....nnti malam raye dh xder citer...so kene tgu citer sterusnya dari aku k....


jeng...jeng...jeng.... :)

No comments: