Thursday, September 4, 2008

* Tragedi 1 Ramadhan *

Alhamdulillah, dh masuk hri ke 4 kite berpose...stakat ni xtrasa lagi penat coz kat opis ni sejuk je kene aircon...cuaca plak xlah panas sngt....

First puasa aku dikejutkan dngn stu berita yg memeranjatkan....BF aku ACCIDENT.....huhuhhuhu...terkejut sngt msa tu..aku trime panggilan dri akak dia dlm kol 6lbh...msa tu aku n adik aku dh prepare nk buka pose...bile dngr je brite tu rasa mcm nk nangis n nk terbang je g sana tgk BF aku...patutlah aku try call dia xdpt...hati ni mcm xsedap je.....

Lps akak dia call aku, BF aku pn call aku n bgtau dia slmat...cume luke ckit je..tapi keadaan kete mmg teruk gile...xkisahlah pasal kete tu..yg penting dia slamat...sesungguhnya Allah msh sygkan dia dan aku terlalu menyayangi dia...xsanggup rasa nye utk kehilangan dia.... slain family, dialah smngat utk aku berjaya di dalam apa jua yang aku lakukan.....LUV U SO MUCH .......

No comments: