Sunday, March 1, 2009

Kenal dan dikenalkan ... :)

aku pn xfaham aper tajuk entry aku kali ni.... (^_^)...... aku telah mengenal org dan dikenalkan dengan sume org....


actually, arini aku telah mengikut CHENTA HATI balik ke kg ibunya utk hadir ke majlis pertunangan EKIN, iaitu sepupu CHENTA HATI.....(ayat di atas mcm skema sngt....hhihihihihi).....so, aku telah kenal dan dikenalkan dngn sume family sblh ibu CHENTA HATI....rmi sungguh....agak malu2 rasenye aku wktu tu tapi bile dh ada geng rase ok jer....ramai rupenye sepupu2 perempuan...so dngn pantasnya aku dpt menyesuaikan diri....sumenye ramah2 blaka.....


tema pertunangan EKIN adalah HITAM PUTIH.....comey EKIN ni...kecik kurus je....dngr2 tahun dpn jgk nk naik pelamin....congrat drpd akak ina k... (^_^) .... thankz coz masa majlis akak ekin sudi dtg, wlaupun pada msa tu kite xkenal lagi......thankz again..... :)


:: cik ekin yg comey ::


:: bersama sbhgn hantarannya ::


:: cik ekin bersama tunang tersayang.....congrat... :) ::


huhuhuhu.....tetiba terasa sedey.....ptg dh kene balik KEY EL.... (-_-) ...... CHENTA HATI menghantar aku dengan 1000 pesanan..... " jaga diri bebaik. kerja rajin2, rindu sokmo, bla bla bla bla bla bla....."


pastikan esok hari yg paling best dlm hidup aku.....jauhkan kesedihan ini.....la la la la la la la la la

5 comments:

Cikgu Ije said...

lawa lah hantaran dia.. modern yet simple..

attyfir said...

salam..ina..
besau dah ekinnya..tingat masa dia kecik dulu..

lawa..tema putih..

eya said...

a'ah comey la ekin ni..

KTS said...

uiiihhhh...

gerun kan.... w/pun aku takde experience diperkenalkan dgn keluarga 'sesiapa', tp aku dpt rasakan betapa dasyatnya debaran masa tu...
maklumlah... aku ni pemalu...
hiiiiii... takut nya...

tp klu famili org tu baik, ok la kan..

dpt gak ko melepasinya ya...

:D

IEYNA said...

ijechan : hntrn yg simple tapi cntik dpndg.... :)

kak aty : ekin dh besau dah..dh bergelar tunangan org pun...hehhee...mmg cntik tema putih ni.. :)

kak eya : ekin mmg comey

KTS :yup, cik yumici dh melepasi sglanye...alhamdullh family CHENTA HATI sume baik2 blaka....nnti turn KTS plak g jumpa family bakal mak mertua...hehhehhe...story cikit dlm blog nnti k.. :)