Tuesday, March 10, 2009

Cantik....Kurus....Wangi...


anda ingin kelihatan cntik... ?


anda ingin kurus ... ?



anda perlukan wangian utk diri anda.... ?




jgn risau !!!!....PN SERI JIJIN ada cara penyelesaian untuk membantu masalah anda...... (*_*) ....hehhehhehe


okey kwn2, sile lihat ruangan di sebelah kanan anda sume....cik yumici ada sediakan ruangan khas untuk bisnes PUAN SERI JIJIN.....


PN SERI JIJIN ni my bestfrenz masa time study dulu....skrg ni dia sdg menjalankan bisnes secara online dan sambutan amat menggalakkan....alhamdulillh....congrat JIJIN, aku sntiasa sokong ko k....


so sambil2 baca blog cik yumici ni jgn lupa singgah ke blog PN SERI JIJIN k.....


emmmmm....harga TIA AMELIA tu mcm murah je ek....kat kedai rm95, tapi dngn JIJIN leh dpt RM89.....mcm nk cube je..... (^_^)

5 comments:

Qi_Cinoi.Lavigne said...

bagus weh tia amelia..kakak aku pakai..
ahaha..
weh ko mcm ejen pengiklanan!

idayusof said...

ieyna,
nanti anta di sini oke,
deqda31@yahoo.com.

suuukaaa sbb dapat gamba. yeay yeay!

Mak Su said...

hhhmmm, bagus gaks offer ni :)

IEYNA said...

cinoi akak ko pakai ok ek....agak2 klu aku pakai comey mcm akak ko tak...hehheehe....sabah bah..kulit mmg cntik... :)


ok cik yus....tguuuuuuuu....


try arrr mak su....utk kelangsingan badan...hehehe...jangan mare mak su...cyg dier... :)

jijin said...

mai la cuba.. nak one drop perfume harga best ym JIJIN k.. hehe.. yumici bila nak mai johor?