Wednesday, March 25, 2009

Kursus Perguruan Lepasan Ijazah - MTeST

pagi2 lagi smpi je opis trus on kan pc...buka laman web KPM...hari ni result utk menduduki ujian MTesT kuar...rmi kwn2 aku yg mntk gak....dan akhirnya nama aku turut tersenarai utk menduduki ujian tersebut....alhamdulillah.... (^_^).....




sbnrnya aku tak layak lagi utk KPLI ni....knp aku cakap mcm tu? ada sbb.....sbb utamanya aku BELUM KONVO lagi....transkrip xder lagi kat aku....so peluang mmg tipis giler....tapi aku nekad je...bagi aku klu ada rezeki tak ke mana kan.....selagi ada peluang selagi itu aku akan mencuba.....


minatku dlm bidang pendidikan mmg dh lama....masa aku darjah 1 lagi...teringat plak kisah lama...hehheeehhe....aku rapat ngan sorang cikgu ni..CIKGU ZUNAINI....dialah yg membuatkan aku berminat utk bergelar seorg GURU.....klu nk diceritakan dlm blog ni mmg panjang..nnti korang sume borink plak....so, biarlah aku simpan je cerita ni... :) ...... hubungan antara aku dngn CIKGU ZUNAINI tidak terputus begitu je...slama 15tahun tak jumpa, akhirnya aku dngn CIKGU ZUNAINI berjumpa di UTHM.....2pn secara kebetulan....kat padang plak tu....mcm jejak kasih rasenya....CIKGU ZUNAINI maintain cune mcm dulu (^_^)....dari drjah 4 smpi 6, CIKGU ZUNAINI lah yang menjadikan aku pemain netball harapan sekolah....cheeewaahhhh...bangga...bangga....thankz cikgu, jasa cikgu terlalu banyak.... :)


kursus apa yg aku mohon utk KPLI ni? hehhehhe....PJK-PENDIDIKAN JASMANI DAN KESIHATAN......ok ke? ok kot.....sihat dan cergas sokmo.....hahahahhahahaha......doakan aku smga lulus dlm ujian ni n dapat g interview...insyaallah.......



chaiyok chaiyok cik yumici (^_^)

13 comments:

su said...

InsyaAllah..mudah2an berjaya yer!

Ms Liana Levski said...

kak ieyna..
smoga berjaya ya!
yana pon dpt panggilan ujian Mtest sabtu nih..
adeihhh..nk kne study..huuuu~~

eya said...

la,mnnye pic cikgu zunaini..

IEYNA said...

thankz su

chaiyok cahiyok yana :)

kak eya, gambar cikgu yg latest xamik pun...huhuhu....nnti ina buka album lama ek..hehehe

atty's said...

ina..kty doakan semoga ina berjaya..amin..

Ms Liana Levski said...

aah..yana ad bli buku..
wat latihan la sket2..
adeihhh~
2 ari jek nih..

[b][y][t][i][e] said...

ok..kirenye cik yumici same la cm kwn bytie ni..dh abis stdy dh tp x konvo lg..hehe..entah2 nnt same konvo..nway,all da best cik yumici 4 dis test..mmg sesuai kursus cik yumici pilih tu..yela..cik yumici kan ske sukan..he

[b][y][t][i][e] said...
This comment has been removed by the author.
IEYNA said...

thankz kak aty...nnti jdk cikgu leh ajar anak2 kak aty...hehheheh


ishhh kak ina xstudy ape2 lagi ni...buku xjumpa lagi... :(


ermmm cik bytie, maybe convo sama ngan kwn cik bytie nnti :) ...mmg dia budak uthm kan..ina cam muke dia..hehehhe

[b][y][t][i][e] said...

hehehe..tu la..bytie pn rs cm sme je nt..hehe..nnt bytie tny die k..aah..mmg die dak uthm..o,cik yumici cm knl ekk..nnt bytie nk tnye die la..hehe

13may said...

cargas cargas :D

Ms Liana said...

Kak Ina,
mcm mane test aritu??
ok ka??

IEYNA said...

ok kak ieyna dpt menjawab walau xcukup masa....

berserahhh jeee... :)