Monday, February 2, 2009

tahniah...tahniah...tahniah.... :)

tahun ni lagi ramai rasenye kwn2 aku akan melangsungkan perkahwinan......sume akan menamatkan zaman bujang msg2.....yelah umur pun dh meningkat....ishhhhh mcm xsngka plak smakin dewasa aku ni...tapi prangai mcm budak2 je.... :) ....xper, yg penting pndi jaga diri n sedar diri tu semakin menghampiri zaman kematangan....


26/01/2009, azul sahabat ku tlh slmt melangsungkan perkahwinan nya bersama pilihan hati....azul sahabat baik CHENTA HATI....so, atas permintaan azul, CHENTA HATI dngn rela membiarkan keretanya dihiasi utk dijadikan kereta pengantin.....heehhehehehhe....ok lah tu, demi kwn2 kan....

:: azul & pasangan...... ::


:: kereta pengantin yg saje aku kecikkn gmbr nye...hehhehe ::


01/02/2009, tema merah putih menjadi pilihan cikin n pasangannya.....cikin n azul ni satu blok.....smgu lps majlis azul, majlis cikin plak.....buat pertama kalinye, aku g majlis kawin rakan2 bersama CHENTA HATI....kwn2 sume agak terkejut...muke msg2 penuh tanda tanya...hehhehe....pandai kami simpan rahsia....skrg sume dh tau dngn siapa aku akan bertunang.....sorry kwn2..bukan niat utk merahsiakan slama ni...juz benda xjadik lagi kan...so xmau kecoh2...la ni dh sure baru habaq kat korg sume.... :)


:: smile 4 cikin ::

:: cikin & pasangan ::

tahniah...tahniah utk sume rakan2 ku tersayang.....tggu plak giliran aku bersama di dia k...

5 comments:

@LiYaNNuaR said...

waaa... ramainya pengantin... hehehe... moga bahgia selamanya...

cikyumici bila lagi??? huhuhu...

IEYNA said...

rmi..rmi..rmi...

sronok tgk kwn2 kawin... :)

cik yumici coming soon....hehhehhe...

nnti cik yumici jmput k...

Mak Su said...

tahniah buat pengantin baru iteww... ieyna nanti nak kaler apa?

IEYNA said...

hehehhe...xleh bgtau skrg mak su..

xsuprise arrrr...

tgguuuu k..... :-)

idayusof said...

aaaa

ramai dah kawen dah.


cikin tu yus kenal lah~ congrats!