Saturday, January 17, 2009

Nyummieeeee......Durian... :)


sodappp eeeeeeeeee aiiiiiiiiiii (baca dlm loghat nogori... :) ).... musim durian ke skrg ek....ntah aku pn xtau...tpi tgk rmi je org jual durian....


khmis aritu g pahang...ontway g sane, kereta aku follow lori durian...bau mmg xleh nk cakap arrrrr....rase mcm nk suh je apek tu berhentikan lori dia....time tu mmg teringn sngt nk makan..tapi xcakap ngan sape2 pun.....snyp je....smpi pahang, g umah mak tam ( CHENTA HATI punye makcik )...dapatlah rase seulas durian kat umah dia...rase sorg cikit coz ada sebiji durian je yg tingal....huhuhu...ok lah tu...rezki kan....


nk ajak cari durian tapi takut nk ckp.....so snypkan lagi....huhuhuhu....balik je dari pahang kat umah ada bau durian....wah, kwn ayah bagi durian arrrrr....nyummmmieee...rezeki lagi....kali ni bukan makan seulas, tapi makan 4-5 biji durian...hehhehehehe.......yang paling hangin kat umah ni akak aku coz dia xsuke durian...hehhehehe...cian dia...pening2 kpala bau durian.... :)


knp ada org xsuke makan durian ek....pelik...pelik... :)

5 comments:

DrSam said...

salam,

durian memang sodap. tapi tak puas hati betul kenapa hotel tak bagi masuk durian dalam premis. lainle kalau hotel tu kat england ke.

eya said...

akk pon soka duyan..mables.
tringin nk mkn,ade je org juai tepi jln..abg xmoh beli..uwaaaaaaa

goasop said...

waaa.. pulut durian.. duren-duren big apple.. best!

Qi_Cinoi.Lavigne said...

weh.adik aku pon x suke durian.pelik la.sedap tuuu.durianlicious.

MiSya said...

huwaaaaa.....lazatnya buah ini...huhu....terasa cam nak mkn durian pla.