Sunday, January 25, 2009

Khas Buat XEKCALSOM


Xekcalsom, kenalan yg telah lama aku kenali...perkenalan antaranya terjalin smsa kami sama2 belajar di POLITEKNIK JOHOR BAHRU.....hampir 7 tahun rasenye persahabatan kami ini.....


apa yg istimewa tntg gadis bernama exal ni.... :) .... dia pndi memasak, suke kan cabaran dan sangat mementingkan persahabatan.....yg paling best dok serumah dngn exal ni, dia suke sngt masak.....ape je yg dia masak mesti best...n hobi terbaru dia skrg adalah wat kek coklat...nyummmieeee....dngr2 nk bukak bisnes lps ni.... :)


habis je poly, ingtkan dh xdpt nk jumpa dia lagi...tapi persahabatan kami msh berpanjangan lagi coz kami sama2
melanjutkan pelajaran di UTHM....bezanye, dia masuk satu sem awal drpd aku.....xkisahlah, yg penting aku n dia msh lagi menjadi kwn shingga kini....skrg, msg2 dh dok jauh....dia di JOHOR aku di N9...jumpe mmg jarang sngt, sms boleh dikatakan tiap2 hari...hehhehehe


knp aku bercerita tntg hal dia ek? emmmmmmmmm..........


sbnrnye, esok merupakan hari yg indah di dlm hidupnye kerana dia akan melangsungkan
pertunangan dngn insan tersayang....cume aku di sini rase sedih sngt coz tak dapat menghadirkan diri atas sbb2 yg xdpt dielakkan.....aku baru je call exal, n ada nada2 hampa coz aku xdpt nk g mjls dia....tapi aku tahu yg dia xsalahkan aku coz dia tahu knp aku tak datang.... (exal, klulah johor tu dekat ngan tmpt aku ni, malam ni aku dh smpi tau.....huhuhuhu)


di sini, aku akan sntiasa doakn kebahagiaan utk dirinya...smga ikatan pertunangan itu akan diakhiri dngn ikatan perkahwinan dan akan kekal untuk selama-lamanya.... :) ..... nnti majlis aku ko dtg k.....aku tggu ko.....hehehhehee.....


muahhhh...luv u frenz....

4 comments:

MiSyaJanah said...

jgn sedih2 ma fren....
hohoho...takpe..nnti blh tgk kawen dia pula....

Cikgu Ije said...

unik nya nama de.. ehe

noramsein said...

kak exal dh...
akak ble???
heheh

IEYNA said...

nama ekal mmg unik :)...

am, akak coming soon...tgh mghitung waktu je ni...hehhhehehe