Sunday, April 19, 2009

Alhamdulillah..... :)

cik yumici dh semakin sihat skrg....walaupun batuk cik yumici ni masih ada tapi xlah seteruk mggu dulu....baru nk masuk 2 bulan dok key el ni dh kene demam.....huhuhuhu....


rindunye nk tulis entry dlm blog ni....bnyk citer tpi xberkesempatan nk tulis coz keadaan cik yumici yg xberapa sihat......


mggu ni tak g mana2...dok rehat kat umah je...thankz kat rakan2 blogger yg amik berat kat cik yumici...cayang korang sume tau....kat CHENTA HATI pun sama gak....risau betul dia bile dngr suara aku ala2 ella.....



:: ni pict yg terkini antara cik yumici n CHENTA HATI.....12/4/2009.....masa nk g tgk wayang JANGAN TEGUR..... ::


:: pict ni original k....CHENTA HATI yg amik gune hp dia sndri... :) ::


ke cik yumici demam coz tgk citer JANGAN TEGUR....hehhehehe...lawak arrrr.....xlah...mmg dh kene batuk n selsema....bukan disbbkan citer tu k....cik yumici mmg xsuke tgk crite hantu....tapi kali ni cik yumici tgk atas permintaan chenta hati....cik yumici layan je citer ni walaupun mata ni xlah memandang ke arah skrin tu....so faham2 je lah kan cmne keadaan cik yumici tgk citer hantu dalam panggung wayang.....ishhhh xsuke arrr citer terkejut2 ni...lomah semangat eden..... (^_^)....


p/s : rindu nk balik kg arrr...huhuhuhuhu....

2 comments:

ira82 said...

salam...
salam perkenalan dari ira yer...

anyway...nanti jgn lupe view my blogged keys...

www.ira82.blogspot.com

cIk pEnNa said...

sy pun takot nengok cite jangan tegur nih..
ngintai disebalik selendang aje!
hihihih
;)