Thursday, December 3, 2009

Cikgu Ieyna Pegang Cangkul....


apelah agaknye kisah aku pada musim cuti sekolah ni ek...org kate keje cikgu ni syok....time cuti sekolah lah yg paling sronok....dapat cuti lama...yeke cikgu cikgi sume...huhuhu...xbetul xbetul xbetul (berbisik dlm ati je).....kami ni mcm kene ragging je....almaklumlah kami sume ni cikgu cikgi baru n muda2 lagi...xper...xper...thinking +ve...anggap je keje yg kami lakukan ni utk kepentingan sekolah n kecantikan sekolah...sekolah cntik, cikgu cikgi jgk yg dpt nama kan.... (^_^) .... klu kami ditakdirkan xdpt ngajar kat sekolah ni, sekurang2nye kami meninggalkan kenangan yg terindah....
" KENANGAN MENANAM POKOK BUNGA & MENCANTIKKAN LANDSKAP SEKOLAH "
.....



mguni kami cikgucikgi yg baru bz ngan keje2 mencantikkan taman di sekolah....kami kene cangkul tanah yg keras giler, kene cabut rumput yg panjang giler, kene potong pokok n last skali kene tanam bunga.....syok gak....hehehhehe...time aku pegang cangkul je sume kate " alahai cikgu ieyna lembutnye cangkul tanah tu " .....hahhahahaha...klakar k....lembut sngtkah aku ni....
(EN TUNANG SAYA LEMBUT KE EK (^_^)... )


ok, stakat ni dh siap gembur2 kan tanah...rumput pun dh xbrani nak tumbuh lagi coz kami dengan kejamnye menghapuskan rumput2 kat taman ni....mgudpn dh leh tanam pokok bunga...yessssss !!!! ....lps je siap projek ni cikgucikgi leh bercuti.....yahoooooooo......


esok xperlu dtg sekolah coz bunga akan ditanam pada hri isnin...SO, esok leh balik kg..... (^_^).... ahad kawan kawen...wajib g tu....mungkin akan ditemani oleh bakal akak ipar coz kengkawan saya sume g ngan chenta hati masing2....huhuhuhu...nsb baik bakal akak ipar saya balik ke kg esok...ader gak teman nk g umah knduri kawen....


CHENTA HATI saya pun akan balik xlama lagi....eiiiiiiiiiiiiiiiii xsabarnye (^_^)....wink wink.....

3 comments:

Dj Epoi said...

Walaweeeeeeeeeeiiiiii

Dj Epoi....in da houseeeee!
Sejak bila jadik "hang kebun" nih?

Aktiviti yg baguihhh!

Dunia makin panas kalau pokok ditebang jer...tapi tak reti nak tanam balik huhuuuuuu

PEACE!
SAFE THE PLANET

IEYNA said...

part time jdk hang kebun bro...hihihi..

yah, kami akan slmtkan bumi ini...jom tanam pokok bunga...hahhahaa

Dak Wan said...

Confirm penat nie..... bebudak tak nolong ke?