Sunday, November 29, 2009

AIDILADHA

baru smpi dari JOHOR...tahun ni mak nak sngt beraya di kg halaman nye...MUAR,JOHOR....lagipun masa raya aidilfitri kami beraya di N9...so raye aji kami beraya di JOHOR...mcm dh lama rasenye xbalik kg nenek....4 hari kat umah nenek mmg xon9 pun...mmg xsmpt langsung nk buka laptop ni..bz dok dapur..masak masak n masak...walaupun aku bukan tukang masak utama tapi aku n adik merupakan pembantu tukang masak makcik2 kami...hehehhehehhe....


pagi raye tgu call drpd CHENTA HATI....CHENTA HATI call...ckp skjap je...huhuhuhu...tahun dpn xkire, walau ape terjadi nk raye sama2 gak....lagipun tahun dpn title aku akan berubah...insyaallah... (^_^).....


ok, nk tido...esok kene balik seremban....ader keje kat sekolah....huhuhu..sape kate time cuti ckgu xkene keje... :( ...

2 comments:

★ Nu♥ℜul ★ said...

bilenyer?tarikh nyerr?nak bertukar title tu . na tahu .

IEYNA said...

hehhehe...

tggu ek...

nak jdk pengapit tak :)