Sunday, December 20, 2009

Kawen dh kawan aku ni (^_^)

SELAMAT PENGANTIN BARU KEWEKZ @ AYU KAMALIA....


Siapa dia KEWEK'Z dihatiku..... (^_^)...



  • detik perkenalan di UTHM
  • masa dok asrama suke merayap lepak2 umah aku
  • masa dok umah sewa pn msh mengamalkan tabiat yg sama...suke dok melepak umah aku.... :)
  • seorang yg boleh di gelar kawan n sahabat susah dan senang
  • suke berkongsi cerita n rahsia bersama
  • suke memain mcm aku...main futsal, main handball,main bola tampar, jogging ptg2 kat stadium ... ( dia xsuke main netball coz dia rendah je orgnye...hihihihi)
  • kasut sport nike aku msh ader kat dia skrg...hihihi...(ko msh simpan lagi ke kewekz...aku bagi simpan wat kngn ek..)
  • suke kenekan org, buat lawak...
  • suke masak...( kewekz pandai masak)
  • agak lurus orgnye , macam aku gak ..
  • suke posink amik gmbr mcm aku gak...
  • boleh dikatakan minat kami hampir sama...

huh panjang betui aku citer psl kewekz ni.....klu dia baca blog aku, mesti terharu kan...hahhahahaha....actually arini wedding kewekz...kul 1200 dh gerak ke PUCHONG bersama chenta hati ku...xsabar nk tgk kewekz pakai baju pengantin....dok pelamin smbil malu2 kucing ( meow meow )..... :p
smpi puchong jumpa ramai kwn2 lama...exal, jijah, shaqi, azie, wan, hu, nad n ramai lagilah...salam plok2 cium trus g makan bersama chenta hati...kewekz msh dlm bilik....sdg disolekkan....cune kawan aku ni bile dh make-up....tema biru putih..ader gak terselit warna pink...so sweet...hahhahhahaha....
(kewekz sejak bile hang suke color pink ni) ...




kewekz, skali lagi aku nk ucapkan " selamat pengantin baru.....aku doakan kebahagiaan ko utk selamanya...lps ni dh xdpt nk dating berdua....huhuhu....sejauh mana pun ko n aku, persahabatan kite akan kekal abadi utk slamanya.....luv u frenz...."

4 comments:

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

selamat pengantin baru...

audadi damia' said...

kak ina..sy di sebelah tu nmpk baju je ea..kejam tau..huh..

★ Nu♥ℜul ★ said...

slmt pngntin baru kpd kawan cik yumici .

yOnnA said...

wahh very meriah kaler baju :) lepas ni turn cik yumici pulak :D