Wednesday, December 23, 2009

Penat nye ....

arini g JALAN TAR....tggu CHENTA HATI kat masjid india....lewat 30minit CHENTA HATI smpi...huhuhuhu....xpe2 saye faham....naik komuter mmg lambat....ari slsa saye dh g KL...dok umah sepupu,KAK LIN....n arini mmg dh jnji ngan CHENTA HATI nk g cari barang.....cari baju, cari tudung untuk family n utk majlis tahun dpn....


MAJLIS THN DPN????? (^_^) ...... cik yumici nk kawen arrrr...tarikh dh confirm....terlalu awal utk menjemput rakan2....so sabar ek....sume saye akan jmput ke majlis THN DPN tu... :) .... penat tau merayau2 kat JALAN TAR tu....singgah sume kedai semata2 nak cari baju yg sama n color yg sama ikut tema majlis...try mintak kurang harga...peniaga kat ctu kate klu beli kain yg sama n color yg sama harga mmg mahal....huhuhuhu....mcm2 bahasa aku blaja kat ctu...salah satunye "KODI"....KODI maksudnye beli secara borong.....last2 dpt gak ngan harga yg berpatutan coz kuantiti baju yg kami amik mmg bnyk....



Cian CHENTA HATI...muke pun mmg muke penat....kami balik naik komuter....kereta parking kat UKM....CHENTA HATI kate dh lama dia xnaik komuter....penat.....yup mmg penat naik komuter ni....tgk nasib...klu nasib baik org xramai leh lah dok, tapi klu org ramai berdirilah smpi destinasi terakhir....huhuhuhuu....


cianlah ngan CHENTA HATI saye....cuti mcm xcuti..bz ngan bisnes, bz ngan persiapan utk majlis thn dpn lagi... :( .... tgk muke CHENTA HATI mmg kepenatan yg amat sngt....lps hntr saye balik ke rumah, CHENTA HATI dh nk kene g kilang....ader keje perlu diselesaikan...... (xpenat ke sayang...... :( ... ) .....CHENTA HATI slalu berpesan pada saye " bukan mudah nk berjaya...usaha n smngt perlu ader....skrg mmg penat, insyaallah satu hari nnti kepenatan itu akan hilang bila dh berjaya " .... saya sntiasa menyokong CHENTA HATI n mendoakan segala usaha n impiannya akan menjadi kenyataan.....


P/S : esok ader dating ngan geng2 cikgu cikgi....MELAKA KITER YERRRRRRR..... (^_^)

5 comments:

Meen said...

hihii ^_^ sian tgk abg dgn kakak neyh ^_^ majlis tahun depan yaaa.....nak doorgift v0gue2 erkk hahahha ^_^ sepesel punyaa!! YUp...g MELAKA hehhehe ^_^

Mak Su said...

komuter? mmg makan hati.... oh, bila tarikh langsung tu ek?

nak gi zoo melaka ker?

yuichiro said...

achin.. bln 3 ke 5.. faizal kawen bln 3.. kot2 same lak kang..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

ye ke nak kawen???
wah beshnya..

Dj Epoi said...

Gua juga menyokong Chenta Hati anda huhuuuuuuuu....

Moga Maju Jaya....