Tuesday, December 8, 2009

ULAR !!!!!!


cemas giler....ular kuar dpn mata....dlm almari baju plak tu....ape prasaan korang bile kejadian ni berlaku dkt diri korang.....beristighfar aku bnyk2 tadi....nsb baik xkene ape2....mcm nak nangis pn ader ni...msh teringat2 lagi ular tu kat dpn mate ni.... :(


kisahnye cmni....balik dri sekolah tadi dlm kul 2lebey..pastu nk sngkutkan tudung dlm almari...tetiba dngr bunyi sesuatu yg pelik n sngt kuat....melompat aku ke belakang coz ular kuar dari almari....astaghfiruallahalazimmmmmmmmmmm.....ular tu trus ke tingkap bilik aku...mybe ular daun coz warna hijau n panjang giler...dh namenye ular sure takutkan walaupun hnya ular daun...


umah sewa yg aku dok ni umah kg...bilik mmg redup coz ada bnyk pokok2...so xmustahillah ular tu leh masuk ikut tingkap walaupun tingkap bilik aku tak pernah aku buka...aku xbunuh pun ular tu...aku xbrani bunuh binatang...aku biarkan ular tu kuar slow2 melalui tingkap bilik....mmg dh xbrani nk buka almari....so cmne ni... !!!!! .... insyaallah klu ditakdirkan aku mngajar di sini lagi aku nk pindah cari umah sewa lain.....huhuhuhuhuhu....

9 comments:

~dARlee zURiS~ said...

ishh..nasib baiklah tak kena patuk ke.
bahaya nye ek..
mesti cam cuak2 je nk bukak almari pasnie

Mak Su said...

aiyo... ngerilah... cemana pun tetap takut gaks, kita biasa sangat disogokkan ngan cerita macam anaconda ler...

IEYNA said...

smpi la ni ieyna xbuka2 lagi almari baju tu walaupun ular tu dh kuar dlm almari tu....prasaan takut still ader... :(

malam ni xmo tido bilik...tdo luar...huhuhu

aleena said...

menakotkan btol..syukur takde pape..

syes ngeri je..naseb ular tue ular hijau tue..syukur2..

Meen said...

haaaa...aduii seram nyer kak !!! T_T mcmana diaa leh terdorong g masuk dalam almari tue!!

IEYNA said...

huhuhu..xtau lah meen...almari akak kan dkt ngan tingkap.... :( ... smpi skrg terbayang2 lagi ni....

jijin said...

oh tidak aku tak suke cerita ni... takutnyee

atty's said...

TAKUTNYA IEYNA..KALO KTY PUN SURE NAK MASUK BILIK PUN TAKUT..TERBYG2..

yuichiro said...

Oh my God.. kalo aku dh pengsan kot.. gi la cr rmh flat ke achin.. org kata mimpi ular ada nk msk minang, kalo jmpa betul2..mmg sah la nk kawen kn.. hehe.. take a good care of u dear..