Tuesday, June 2, 2009

banyak nyeee aktiviti..... :)


cik yumici skrg di kg....sronok bercuti bersama family...tu lah kelebihan jadik cikgu ni....student cuti, ckgu pun cuti....bile dh naik sek, ckgu mula pening kpala.....layan ragam plajar yg nakal2...hhuhuhuhuh...mcm2 karenah....lagi2 klu dpt ngajar kls blakang...kene banyakkn bersabar n kene pandai control kls....klu tak dh mcm pasar borong kls nnti.....


2 mggu cuti sekolah ni cik yumici kene settlekan surat medical, x-ray, kwsp n surat angkat sumpah...klu keje krajaan mmg kene wat sume ni...klu lambat buat maka lambatlah gaji cik yumici dimasukkn ke dalam akaun....huuhuhuhu...tadi baru je kuar bandar ngan adik settlekan sume ni...cume result x-ray akan dpt dlm masa 2 hari lagi....


cuti sek ni cik yumici tolong mak bercucuk tanam kat blakang umah...adik pun tgh cuti sem skrg....so kitaorg tolong mak tanam sayur....hehhehehe...skrg ni kg cik yumici tgh wat projek bercucuk tanam antara penduduk kg....mcm2 benih sayur yg dibekalkan antaranya cili, timun, kacang panjang, terung n mcm2 lagi lah.....mmg sronok dpt bercucuk tanam ni lagi2 klu dapat hasil yg banyak... (^_^)


yang paling penting, musim cuti sekolah ni bnyk betui jmputan kawen drpd kawan2....kbnykan memilih tarikh 6hb 6....huhuhuhu.....mane sempat je lah cik yumici gi..yg jauh2 xdptlah nak gi....i'm sorry..... (^_^)

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

alahaii..jelesnye
bestnye jadi cikgu kan
banyak tol cuti.
rugi lak dulu tak ambik pendidikan
;P

atty's said...

selamat pagi cikgu..sonoknya..dok umah..lepas tu cucuk tanam..kalo ade hasil nanti kasikskit tau..

kty pun banyak undangan nie..besday..kawin..tunang..

MiSya said...

huhuhu....iyna da jadi cikgu...huhu..masti best kan....hihi..selamat bercuti aaa...tapi, jgn lupa tgk kawen taw...

IEYNA said...

hi zuris.... :) .... cik yumici xamik pndidikn pun...tapi minat pendidikn..hehhe

kak aty :) ...slmt pagi mama yg cune....ada hasil ina pos kat sne k...hehhehe

hi misya :) .....slmt bercuti utk misya gak....