Thursday, May 28, 2009

Johan Lagikkkk (^_^) .....


okies...citer pasal netball lagi (citer dh agak basi...24 MEI 2009)...cik yumici mmg dh lama gile xmain....pengurus cik yumici kat jhr call ajak main..ada open game kat kluang...wahhhhh...syok tu...leh test stamina ni...hehehheee.....


abg izan n wife, slaku pengurus suh cik yumici carikan player....so, cik yumici panggil lah geng2 cik yumici from N9, KL n JOHOR....kami bergabung tenaga untuk memperolehi kemenangan...cheeewaahhhhhh.....


N9.....(cik yumici, ajut(adik cik yumici), ella, qirah)
KL.....(ryn, sam)
JOHOR.....(huda, sally)

PENYOKONG KUAT..... (chenta hati ku, pali (bf ryn), abg boboy(husband sally) )


kitaorg bukan sronok main je, tapi yg paling sronok dapat berkumpul beramai2...msg2 dh keje...bukan sng nk jumpa ngan diaorg ni...kdg2 setahun skali baru dpt jumpa....diaorg pn sronok join team abg izan ni...coz pengurusan nye sangatlah baik.....makan minum tempat tinggal, sume ditanggung....menang dapat habuan lagi...wahhhhhhh.....sronok banget... (^_^)....


:: aksi2 sebelum start game... ::


:: abg izan n kak ani....thankz coz bagi peluang utk join game ni ::


:: kami johan....yeeee haaaaaaaaa ::


:: aksi2 kemenangan kami... ::


:: kami yg punya.....berkongsi kemenangan ::


walaupun penyokong kuat kitaorg xlah ramai, tapi suara diaorg terasa mcm ramai je...bersemangat nak main..lagi2 cik yumici...chenta hati ada disisi...opsssss jiwang sudey..... (^_^)....kami bukan sahaja bergelar juara, tapi dapat trofi fairplay lagi.....hehhehhhehehe.....dapat trofi, duit n makan2 (hamper lah tu)....


kesimpulannya, cik yumici masih lagi mempunyai stamina yg kuat...xpancit pun...hehehehehe ( 2 je sebenarnye nk citer).....(^_^).....yahoooooooooooo.......