Tuesday, September 9, 2008

Apesal niiiii......!!!

Ish tension tol tgk blog aku ni..kjp ok kjp tak...bile buka kat mozilla ok je, tpi ble member aku buka melalui IE problm plak...tulisan kecik gilerrr...knp ekkk...dsbbkan arini aku xbz, aku mengedit blog ni...emmmm...lantak arrr..cntik ke tak cantik...dh penat cri template blog ni..huhuhuhuhu.....

dah ramadhan ke 9 dh..kejap je kan...huhuhuhu....baju raye xder lagi ni..bile lah nk shopping...huhuhu...bile dh dok PD ni nak g shopping kat mana pn xtau....dulu masa kat jhr banyak gak tmpt nk gi..brg2 pn murah...brg2 kat cni mahal2 woooooo....klu ptg2 g bazar tu, aiyooooo harga makanan berganda2....xlah sdp sngt pn....

Ptg ni aku nk berbuka ngan ehemmm ehemmm..dngn CINTA aku arrr...hehhehhe.....tapi xtau arr nk pilih tempat berbuka katne...mcm teringn nk makan satay kajang je..nyum nyum....aku ni asyik makan satay je, msti CINTA aku bosan....xkisahlah nk berbuke apa pn...yg penting sodappp....

ok..continue my work.... :)

No comments: