Monday, September 15, 2008

Rahsia personaliti berdasarkan haiwan...

Emmmmm..syok gak baca blog ni...blog istimewa2u... :) xsalah aku nama blogger ni rozi kot..mcm2 kat dlm blog dia...salah satu yg aku baca tntg rahsia personaliti berdasarkan haiwan...aku xamik sume bulan juz amik bulan aku je JUNE....so klu korang nk baca blog ni korang bleh cari kat list frenz aku k...ISTIMEWA 2 U...

(Jun 25-30 ~ Kucing)

Kucing:
Kamu memang penyayang, disayangi namun kadang-kala begitu pemalu.(BETUL BETUL BETUL...hehhehhe) Kamu sukakan keadaan yang senyap dan damai. Di dalam kehidupan, kamu suka mempelajari tentang perkara baru dan sentiasa melakukan setiap sesuatu dengan bersungguh-sungguh.(kadang2 bersungguh2 time xmalas ar.. :) ) Di dalam situasi normal, kamu memang nampak tenang tetapi apabila kamu dicabar, serta merta kamu mudah mengamuk!(YA BETULLLLL... ) Mereka yang bernaung dibawah kucing memang bijak bergaya. Orang sekelilingmu sering menjadikan kamu sebagai idola di dalam berpakaian. (ishh yg ni xbetul...aku jns smple orgnye...)...Kamu bijak bersosial tetapi hanya bercakap dengan orang kamu kenali.(yuppp) Kamu memang begitu berhati-hati memilih teman.(kdg2 tersalah gak pilih...huhuuhu)

No comments: