Friday, January 22, 2010

TAK ADIL ....

perasaan arini....MARAH, GERAM, MCM NK TUMBUK2 ORG, KEPENATAN, KERISAUAN...ishhhhhhhh......knplah aku yg kene benda2 mcm ni.....sakittttnyeee ati....!!!


aku geram ngan sorg cikgu senior sekolah aku ni.....keje xsiap...pastu nk serah tugas kat aku mcm tu jeeee.....borang maklumat diri pelajar xhntr kat pjbt, borang koko, yuran sume dia xsettlekan...arini aku terpaksa settlekan keje dia yg terbengkalai tu.....sdgkan sume maklumat pelajar perlu diserahkan kat pejabat arini......GILERRRR ..... buku rekod pelajar kosong..langsung xtulis ape2....cian ngan plajar, sume tertanya kat aku...yuran brapa kene bayar cikgu? borang maklumat diri kami xder pun cikgu? resit pembayaran mana cikgu? adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pening kpala.....!!!!


sebelum aku serahkan tugas kat org, aku dh siapkan sume kerja...clean n clear aku settlekan...TAPIIII, bile org serahkan tugas kat aku, sume xsettle...sedeyyyy siottttt.....arini mood kat sekolah mmg xbaik.....malas nk tgk muke cikgu senior tu....mcm bagussss !!!! xder perasaan bersalah langsung .... :(

2 comments:

Mak Su said...

huhuhu, ni yg tak best ni.

Meen said...

huhu sab0 sab0 kak ^_^ baru lagi neyh..nanti dah paham sikit apa kene buat kita hantam org lak ehh huhuuu ^_~ keje akak lagi teruk dr saya...huhuu nak katakan sama nasib tak pulak..tapi...lebey kurang laa kan kitaa...borang k0k0 pun sy tak hant0r lagi neyh huhuuu MALAS SAKIT HATI hhuhuu sy jual nama cikgu yg lamabt tue lalalalallalaaaa... ^_^