Wednesday, January 20, 2010

Saya penat lah :(


knp badan ni makin lemah2 ek....penat, lembik, xlarat, xterurus sumenye ader dalam diri aku skrg....keje kat sekolah bnyk giler......mcm2 nk kene buat...tiap2 hari balik lewat...klu balik kol 3 tu kire bertuahlah coz tu dh kire balik awal.....


tahun ni ader penambahan subjek dlm jadual aku...PENDIDIKAN SIVIK....nmpk mcm simple je kan...tapi bile dh strt ngajar baru aku tau, kene ader bacaan yg meluas tntg subjek ni coz dlm kls kene bnyk bagi penerangan kpd pelajar....tahun ni je aku kene ajar
subjek pendidikan seni visual utk form 1, 2 n 3 ....cikgu joe dpt KPLI...so aku kene amik alih kls dia....CONGRAT JOE....impian ko utk menjadi pendidik bakal tercapai....


masih lagi mgajar di kelas peralihan...kelas yg paling mencabar...xramai cikgu yg sanggup mgajar kelas ni....rmi student lelaki utk kls peralihan tahun ni...makin bisinglah....mcm2 ragam...garang mcm mane pun diaorg ni xtakut....student2 peralihan ni kbnykkannye xfaham bahasa melayu.....adoiiiiiiiiii ponink kpalo acik.....sabar sabar cikgu IEYNA ...huhuhuhu


arini pnye citer, aku hampir jatuh tangga coz tetiba terasa pitam jap tadi...kpala tetiba je terasa melayang....NASIB BAIK ader cikgu baru cina tolong aku... (xingt nama cikgu lelaki ni coz baru pindah sek aku).....huh, tetiba teringt pesan dokt.... " jgn bnyk sngt pk...bnykkn rehat... " ... ishhhhhh xley arrr coz keje bnyk ni...mcm2 kene uruskan utk plajar :(


rase2 mcm kene amik vitamin arrr...dulu time study rajin gak makan vitamin utk kecergasan badan....perlu ke ek ?????

5 comments:

Dj Epoi said...

Gua baru jerk kluar spital semalam...
A hari satu malam yang menjadik pengajaran bagi Gua kata sana...

Kesihatan kena jaga Beb!!

Tanpa kesihatan yg baik....nak buat segala menda yg baik ponk tak boleh...

Fikir2kan
Renung2kan

Take Care Dik!
Ramai yang menaruh harapan kepadamu untuk mendidik!

yOnnA said...

memamng ah stress nak handle perangai budak2 ni hahaha. sabar lah ye cik yumici. amek la vitamin kasi kuat sikit badan :)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

pernah stress mengajar budak2 yang dewasa..

pelbagai perangai yang perlu diatasi..

sampaikan rasa macam nak gile...

banyak2kan lah berehat.. otak kene rilek je selalu..

APE-KO-KESAH???? said...

haaa...lama kak ina x update kan..
pas xcident ni baru nk update..huhuh..

bila nk kawen neh???

jijin said...

yes .. perlu sangat suppliment.. ko try cocoa collagen la beb.. mantop!! aku lama dah amik.. kawan2 kat sekolah ramai gile dah ikut jejak langkahku.. ekekek