Sunday, January 24, 2010

HAPPY BEB .....


aku dh mls nk pk keje2 yg memeningkan kpala tu....keje bertangguh....org lain yg buat org lain yg kene....adilkah begitu!!! mcm hampehkan....bagi aku admin sbnrnye yg bermasalah n xpndi wat keje....last2 aku yg xbersalah ni gak yg kene...SO, tggu je lah isnin ni....aku BENCI DIA....seorg guru lelaki yg MACAM BAGUS, xtau crite sbnr nk tuduh2 org...BOLEHHH BLAHHHH .....


perghhhh statement brani cik yumici....xpernah aku marah n lpskan geram dlm blog ni..klu dia baca pun aku xkisah....tapi ape yg aku tau dia buta IT...blog pun xtau.... :p


lupekan sume tu.... (^_^)....kembali ceria....mlm tadi rombongan pihak laki dtg...tarikh dh ditentukan.... :) .... happy beb...so kne settlekan ape yg patut sblm CHENTA HATI saya berjauhan dngn saye kerana kerjayanya....huhuhuhuhu....


(p/s : ptg ni sblm balik seremban g jumpa uncle din nk sewa khemah kawen (^_^) )

6 comments:

Ilyani said...

ble tarikh tu? :)

zBobot said...

tahniah ina..!! kawen jgn lupo jomput yoo heheh.. pasal cikgu tu ina kono brani lawan, jgn tunjukan kelemahan ina..kuatkan semangat..idup N9!!! heheh ("_")v

eya said...

bile tarikh keramat tu ek?

kazmyra afkar said...

wah bile tarikh tu??
dah nak kawen yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

cikyuSnida said...

weeheee... jom pg jalan TAR same-same. :)

AFAD said...

achin, nk aku tlg marah kan ke manusia buta it tu.. hehe.. so, bila date nye.. sonang nk bulatkn kalender..