Thursday, January 7, 2010

Sudah ditakdirkan.....


aku xsalahkan sesiapa dlm hal ini....bagi aku sume ni telah ditentukan oleh yang MAHA KUASA...terasa seperti mimpi je...sdg aku sihat bergembira bersama insan sekeliling , tiba2 satu peristiwa yg xdiduga telah berlaku...


lokasi kemalangan : MANTIN
tarikh/hari : 5 januari 2010/ SELASA
masa : lebey kurang pkul 5 petang


seperti biasa pagi2 g sekolah...aritu aku kene balik lewat coz ptg slps skolah ader meeting bersama guru2 tingkatan....ptg tu hujan renyai2...meeting hbis dlm kul 4lebey...lps hbis meeting aku, amin n atul planng nk g cari kedai makan...perut mmg tgh lapar giler....rumah sewa baru kami sume benda xder lagi..so kene makan luar....


sprti mimpi...sedar2 je aku dh ader kat katil hospital bersama TUNANG tersayang...mcm2 aku tnya kat tunang aku...ape yg jadik kat aku, mana amin n atul, ok ke amin n atul, faezah ader dlm kete ke, aku xcident ngan ape n mcm2 lagi.....tunang aku kate aku mcm xsedarkan diri...asyik tnya benda yg sama..... :( .... menurut crita CHENTA HATI, kereta yg kami naiki dirempuh oleh sebuah kereta lain...n rempuhan tu betul2 kene bhgn aku duduk (bhgn penumpang blakang driver).....


kene tahan wad sehari....ptg smlm baru kuar wad...kpala masih trasa sakit lagi...doct kate ader darah beku dlm kpala ni tapi xbahaya....bhgn badan sblh kanan lebam2....lutut cedera cikit...tngn sblh kanan kene jahit cikit coz luka agak dalam....( sure akan tinggalkan parut :(... ) ...skrg aku tgh bercuti di kampung shingga 12 hb 1.... lps tu aku kene followup jmpe doct utk pastikan bghn kpala aku ok....


kpada TUNANG TERSAYANG, terlalu bnyk pengorbanan yg telah diberikan....ktika aku sdg sakit begini, dialah insan yg sntiasa memberiku kata2 smngt utk kembali sihat seperti sediakala....family terchenta, jgn riso2 kan alang....alang dh sihat ni, dh kuat :) ... amin n atul, jgn rase bersalah pada kak ieyna tau, sume tu telah ditentukan oleh yg maha kuasa....rakan2 guru thankz coz jenguk2 ieyna kat hospital....

10 comments:

Dak Wan said...

Takziah, orang yg melanggar tu selamat ke? Semoga cepat sembuh k?

[b][y][t][i][e] said...

alhamdulillah..cik yumici & kwn2 selamat..
semoga cepat sembuh ya!jaga diri baik2..

atty's said...

semoga ieyna cepat sembuh ye.....

eya said...

Ya Allah eiyna..sori,lambtnye akk tau.

skang rs cmne? akk hrap eiyna cepat sembuh. Bertuahnye eiyna dpt 'chenta hati' yg btl2 menjage eiyna..

Mak Su said...

moga cepat pulih

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

ya allah.. semua ni dah ketentuannya.. bile2 masa je DIA boleh amek apa yang DIBERI...

semoga akak eiyna sihat sejahtera..
cepat2 sembuh ye kak...

aNn_ySs said...

akak & abg izan simpati atas apa yg terjadi. ni baru tau. moga ina cepat sembuh

DiaNaNuNciAda... said...

kak cin cmne...da ok ker....angp jek dugaan tuk kite ok..akk mne entry baru..npe lme dah x tlis....bz wt bisnes kewwww..hehheh

Mr.M :- said...

Syukor selamat.. Mudahan Sihat hendaknye..

idayusof said...

ieyna~~~

alaahai, x perasan entry ni. dok bace yang atas2 tu....

dah sehat kot eh? take care!