Wednesday, November 25, 2009

CAMERON HIGHLAND ....


seperti yg telah dijanjikan, malam ni saya menguploadkan pict masa g CAMERON mgulps....sape yg tgk, SILAKAN...sape yg xnk tengok pejamkan mata je k...actually internet malam ni tersangatlah laju...best giler coz saya menggunakan wireless sek dpn umah...tu tandanya cik yumici dh berada di kampung halaman terchenta.....yahooooooooooooo...cuti rayeeeeeee...


SALAM AIDILADHA UTK SUME RAKAN2 BLOGGER


layan pict cik yumici bersama cikgu cikgi ek (^_^)

:: cntik tak...pict ni cik yumici yg snap sndri tau (^_^) ::


********************************************************
( hari pertama di CAMERON)

:: cikgu ieyna ::

:: kengkawan cikgu cikgi....cikgu faezah, cikgu atul, cikgu amin n ME..cikgu ieyna ::

:: cikgu faezah plok i ke....sejuklah tu... (^_^) ::

**********************************************************
(hari ke 2 di CAMERON)


:: sarung tgn...hihihi poyo je kan...sejuk beb ::

:: bersama student ::

:: guru2 pengiring..... ::


(klu nk g CAMERON, xperlu bawa baju cantik2.....TAPI bawalah sweater yg cantik2 dan tebal2 ek.....heehehhehehhehhe.....)

4 comments:

atty's said...

nie yg buat tingin nak ke cameron..last gi two years ago ..

yuichiro said...

1st pic ~~ flowers tu nmpk sgt nice.. tetiba rs nk g sana shoot gmbar bunga cun2 mcm tu..

Mak Su said...

salam aidiladha :)

seronoknya percutian :)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

betul2...
pakai baju tido kat dalam pn tak pe..sebab orang tak nampak baju tido kita, yg org nampak sweater...heheheheheh
SELAMAT HARI RAYA