Wednesday, November 4, 2009

keBZan....


semakin ari smakin bz.....tiap2 ari balik lewat ptg...kul5 lbih...kire lewat ptg lah kan...klu keje gomen dh lewat gler tu..tapi klu keje swasta, awal lagi kul 5.....sume org kate keje guru ni sng jer.....balil awal, leh rehat2 kat umah....uhuhuhuhu.....silap...silap....kerjaya seorg guru ni bukan sng....kene ader sifat sabar, bertanggungjawab n pandai amik ati budak2...klu tak diaorg xmo blajar...dtg sek nak main jer....



mggu ni mggu final exam...kertas soalan sume aku dh settlekn..tggu uncle guna reso je...lambat tul arrrr uncle tu...nk marah xleh...nnti ngajuk xmo buat lak.....3 ribu tu...huhuhuhuhu..xsnggup nk reso kat kedai....(RESO = photostat)....


sbgi guru tingkatan bertambahlah keje aku kat sek ni....nk settlekan resit yuran, pemulangan buku teks, masukkn data pljr siap ngan gmbr, masukkn markah....ishhhhhhhhhh bnyk lagi arrrrr.....tiap2 ptg meeting.....tugas yg terbaru aku kene wat "design cover majalah sek + isi2 nye skali"....wahhh sume tu keje last minute....main tngkap muat je...aku gak yg kene...huhuhu...xperlah, berbakti utk sek...manalah thn dpn xngajar sek ni lagi...ader gak kenangan yg aku tinggalkan...


ok, saya masih di sekolah....ader keje perlu diselesaikan.....huuuhuhuhu....hujan ni, alik tido best gak.... (^_^)

No comments: