Friday, November 6, 2009

Cerita kawan-kawan....

waktu ini saya sdg berbalas email dngn chenta hati...sangat rindu padanya....


smnjk chenta hati tiada di sisi, aku bnyk hbiskan masa bersama rakan2....CIKGU CIKGI...walaupun baru beberapa bulan kitaorg berkawan (detik perkenalan bulan 5), tapi keakraban kami sperti tlh lama mngenali antara satu sma lain....segala aktiviti kami akan lakukan bersama...bukan sng nk dpt sahabat seperti mereka...aku gembira berkwn ngan diaorg ni....sokmo happy kan aku....kdg2 bersama diaorg ni dpt jgklah mengubat kerinduan aku kpd chenta hati yg jauh di sana...klu aku sorg2 msti rindu banget sama chenta hati.....



mggu lps aktiviti kami lps sekolah, KAROK bersama2...msg2 mls nk tukar uniform lps sekolah...pakai je baju kurung...layanzzz...xpasal2 leh plak terserempak ngan student sndri...haahhahaha...klakar giler...so wat dek je kitaorg....yg pnting bukan student cikgu ieyna k....(^_^)....student cikgu ieyna xlayan karok2 ni.....


:: posink cune dulu sblm karok ::


:: ehem ehem....cik ieyna nak karok tu....malu2 gitu ::


:: hah 2 dia bile dh dpt pegang mic....lalalalla ::


:: msg2 mule meng'SUMBANG'kan suara msg...hahahhaha ::


:: yahoooooooooooo ::


:: balik sudeyyyyy.....lps ni karok lagi k ::


esok kitaorg nak round putrajaya n alamanda....nak ikut tak....JOMMMMMM (^_^)

3 comments:

eya said...

Salam Eiyna..

sehat ke?
sori lame x jengah ke sini.

chenta hati g keje kt mn ek?
lame sggh x msk blog eiyna ni..xtau cite plak..

IEYNA said...

salam kak eya..sihat sokmo :)

chenta hati keje di lautan...

HonEyBuNNy said...

sakannya berkaraok...iihi..xpa..cinta hati g kerja mencri rezeki....nti chenta hati balik la....sbr eh...