Monday, September 7, 2009

Doa ku sentiasa mengiringi mu.....

DIA telah pergi kerana tugas....airmata ini hampir mengalir tapi ku tahan supaya tiada sesiapa yg perasan especially si DIA....xmo menangis di depan nye coz aku xnk sedey2 kan keadaan....semasa menghantarnye ke pelabuhan, si DIA memberi pesanan kepada ku.... " jaga diri bebaik, jaga kesihatan n tggu kepulangannya "......yup aku akan mnggu kepulangan dia kerana itu janji ku pada nya...


Raya tahun ni pasti sunyi tanpa DIA.....ku doakan agar Allah S.W.T akan melindunginya sntiasa....


Ku teramat menyintai DIA - TUNANG KU TERSAYANG



8 comments:

astalavista said...

moga2 anda terus senyum..kerna senyum itu bisa membuatkan hati tenang..doa banyak2 kerna dia pergi kerana tugas dan demi masa depan yumici....

atty's said...

takpe..ieyna..pergi kerana mencari rejeki..

harap ieyna tabah..bila nak jumpa nieh..

yuichiro said...

tabahnya.. kalo aku mesti dh nangis esak2 dpn dia xleh control..
tp jgn sedih2 k.. kalo rs sunyi2 tu prepare la tuk wedding.mesti rs heppy. huhu. ^-^

IEYNA said...

astalavista - thankz ngan kata2 itu....ieyna slalu senyum utk menggembirakan hati sndr....yup demi masa depan kami...ieyna kene berkorban cikit :)


kak aty - a ah kan kak...bile nk jumpa ni :)


afad - beb, lu ada blog ek...xhabaq pun :) lps hntr dia baru aku nangis ....hihihi....yup, skrg tgh prepare utk wedding kami :)

Mak Su said...

ke mana tu? cian dia.. bila langsungnyer?

**__AkuStiKa__** said...

k.ieyna kena kuat tau....mcm mn k.ina rindukan n sygkan abg zam tue..mcm tue la gak abg zam sygkan k.ina...mira tahu k.ina kuat..sbb k.ina sll wat org di sekeliling k.ina tersenyum kn..jauh tue cuma jarak..tp hakikat yg pasti k.syg korang berdua tue tetap same n makin bertambah2 kn...syg k.ina..mmmuaaxxx...

IEYNA said...

tahun dpn maksu :) ....

wah miera, puitis sungguh kata2 itu...thankz yah :) ...insyaallah...doakan kbhgn kami k :)

IEYNA said...
This comment has been removed by the author.