Sunday, September 13, 2009

3 hari saya di KEY EL...


agak kepenatan arini....smpi srmbn ptg tadi dlm kul 630ptg....ari jumaat lps je hbis sek dlm kul 1230 trus ke terminal one n beli tiket ke key el...sblm tu siap2 tukar uniform...hihihi...drpd ayu berbaju kurung trus tukar jeans n tshirt...sng cikit nk jalan2 dngn kwn2 nnti...



smpi je masjid jamek, kewekz n frenz dh tggu....kitaorg jalan2 smpi kul 6ptg...aku juz cuci2 mata je dulu...coz sbtu dh jnji ngan adik nk shopink sesama...dlm kul 6 trus ke sogo.....sam, aznie n huda dh siap mnggu....so kitaorg berbuka pose beramai2...adalah dlm 10 org..hihihihi...syok giler dpt jumpa kwn2 lama..... (^_^)....


lps je buke pose, aku trus g keramat...umah sepupu...malam tu kak dina ajak g uptown, danau kota.....dlm kul 1230malam kwn kak dina amik kitaorg....xsyok sgt pn tmpt tu...biasa je...jalan2, pusing2....xder benda menarik pn nak dibeli....dlm kul 2pagi balik......trus tido kepenatan.....


esok plak dh jnji ngan adik nk cari baju raya kat JALAN TAR....adoiiiiiiiiiiiiii ramai nye manusia....nk jalan pn xley....key el oh key el...sngt sesak k...sntiasa ingt pesan CHENTA HATI....hati2 klu nk g key el...rmi penyeluk saku.....pesanan itu sntiasa saya ingati (^_^).....
(sebelum g kel el dh bgtau chenta hati....chenta hati sngt risau klu saya g kel el sorg2....)


sblm nk g shopink dh wat list nk beli aper...takut terover budget...almaklumlah, dh nk kawen ni kene bnyk menyimpan cikit...hbis shopink dlm kul7 ....kak lin dh siap sedia menanti nk g berbuke pose sama2....lps buke, kul900 g JJ Wangsamaju plak dngn kak lin n kak dina...baju ayah xbeli lagi....ayah pesan nk tshirt je...so aku n adik carikan tshirt yg cantik utk ayah...blue color....ayah suke wrna biru (^_^)....balik dari JJ kul 11lbh...kepenatan lagi...tido dngn nyenyaknye :)


arini kul11 dh siap2 nk balik...aku nk balik srmbn, adik balik tnjung malim...kak dina mntk temankan dia beli tudung kat masjid jamek....dia kata tudung yg aku beli cntik2...so dia pn nk beli gak.. (^_^)....jalan2 lagi kat masjid jamek...masuk ni dh 3kali aku round kat MASJID JAMEK ...jumaat, sbtu n ahad....hehhehehe.....


huh, sngt penat k kaki ni....balik umah trus rendam kaki, kasi rileksssss.......malam ni tgk balik list barang.....emmmmmmmmmm sume dh beli kecuali baju utk anak buah aku yg tomel tu...nurul n gha...xper, mguni msh smpt lagi nk beli.... (^_^)....




3 comments:

attyfir said...

letih .tp berbaloi ..ieyna..dpt sopink raya..

IEYNA said...

yup...berbaloi baloi kak aty...

dpt beli tudung cntik2 (^_^)

13may said...

selamat hari raya :)