Friday, September 25, 2009

Cepatnye :(


esok dh sbtu ker ????
cepatnyeeeeeeee....huhuhu...mcm xpuas cuti jer....kejap je dh smggu.....esok dh nak balik...isnin dh strt mengajar.....esok nk trun key
el....kwn2 dh menunggu coz ari ahad dh jnji ngan kengkawan nk g umah zaza...minah tu dh nk kawen dh beb... (^_^) .... berkemungkinan esok aku akan tido umah kewekz...insyaallah...


raye ni berat badan saya naik ke ???? oh tidak (^_^) ...maintain je...cume chenta hati kate muke tembam cikit...hehehhee...yeke !!!! ... muke tembam xper yg penting body kene maintain beb... (^_^) .....


smlm celcom pr
oblm kan (-_-)...... marahnyeeeeeeeeeee kat celcom.....dh lah smlm chenta hati ader line....time 2 jgklah celcom wat hal....nk msg susah nak call lagilah susah...huhuhuhuhu.....nsb baik ader penyelamat...cik MAXIS ..... lame giler aku gune no MAXIS ni.... dan lama giler jugaklah aku xtopup...hihihihi....bile ader kes2 emergency mcmni, baru teringat nk topup...tq ek cik MAXIS coz menyelamatkan keadaan.....


biler citer psl raye ni, tahun ni mgkn last aku beraya bersama geng2....mgkn
thn dpn dh tukar status... (^_^)....tapi raye tetap raye kan....bile dngr kwn2 nk beraya beramai2, msti aku nk join punye....tahun ni agak slow ckit coz rmi gak geng2 dh kawen...huhuhuhu....xperlah, bile dh kawen tnggungjawab tu lain cikit....family lbh penting kan kan kan .... (^_^) ....

:: raye ke 3 dh strt jalan2 dh ngan kengkawan....ermmmm smakin berkurangan... ::


:: mgkin cik ana org yg paling last kawen kot...hihihihi ::
:: gediks bersama ana ::


No comments: