Friday, July 30, 2010

Jangan Stress !!!!


Ramai yg berpesan pada saye, waktu pregnant jgn terlalu stress, jgn suke marah2, jgn jerit2 coz xpasti lagi kandungan kuat lagi atau tidak, jaga pemakanan dan kesihatan....ramai yg ambil berat tntg saye...tq frenz.....


Tapi bile di sekolah situasi akan berubah...saye mngajar kelas2 yg agak nakal, xfaham bahasa melayu (majaroti pelajar cina n india).....terpaksa menjerit, terpaksa marah....arghhhhh tension sngt.....KELAS PERALIHAN paling mencabar....kbnykkan plajar mmg xfasih berbahasa melayu...bile kene marah still wat muke xfaham....boleh plak tu berkelakuan kurang ajar dngn guru....n di dalam kls saye mmg garang....segarang mane pun saye n ckgu2 lain, diaorg mmg xder prasaan takut....huhuhuhu...tension lagikkkk.....


Semalam kene tegur ngan kak sue...kak sue pesan " ieyna jgn jerit2, jgn marah...riso akak ngan ieyna...ieyna kan baru pregnant ...takut kandungan xkuat..." bile pk2 balik, mmg betul ckp kak sue...tapi klu xjerit2, xmarah2, kls jadik mcm pasar malam....bising sngt....huhuhuhuhu....


Arini cube control kegarangan nie...klu boley xmo marah2 jerit2 lagi....sape yg degil trus denda...dh malas nk membebel lagi dpn diaorg...diaorg xfaham pun...uhuk uhuk....

1 comment:

atty's said...

sian ieyna..
betui tu ieyna..jgn terlalu stress k..buat derk je .lah .ngn diorg tu ..walupun hati kita mesti tak tenteram kan ..

cara ieyna tu .betui dah .dia org nakal je.denda je.terus.