Tuesday, July 20, 2010

Akhirnye....Saye BERANI....

apa yg menarik berlaku hari ni (^_^) ..... !!!!! ..... makan makan makan...yer saye kuat makan skrg...AWAS yer CIK PUAN YUMICI, nnti anda gemok...raye xleh pakai baju kebaya..... :)


2mggu ni kat bilik guru asyik makan buah je...buah rambutan, langsat n yg paling best durian....arini lps je hbis sekolah, ajak kengkawan dtg umah makan buah....buah lagikkkkkk.....blasah jer lah, dh musim buah kan....mgulps balik kg..mak mertua terchenta ada kasi durian seguni n rambutan....so ajak kwn2 makan smbil gosip2 kat umah....mcm2 gosip arini...gosip yg tiada kesudahan, coz BATU API sntiasa memerhatikan mangsa2nye....msti korang xfaham kan...xper, abaikan je kisah BATU API ni coz aku xnk nama dia ada dlm blog cune ni....yg penting SI BATU API ni xkaco hidup aku....



lps makan2 dh jnji ngan kak nad nak teman g amik hadif....kol530 amik hadif kat umah opah n trus g TESCO....ermmmmm, HARI INI DALAM SEJARAH.....saye boley memandu jauh walaupun masih dlm takut2 lagi...bayangkan sepanjang hidup ni, xpenah saye pegang stereng kete shinggalah EN CHENTA HATI berlayar n tinggalkan ketenye bersama saye...... (^_^) ..... satu percubaan yg baik...slps ni saye kene slalu meronda2 bersama kete CHENTA HATI, si MERAH untuk memantapkan lagi skill pemanduan saye....cheeewaaahhhhhhhhh (^_^)

< ........... (^_^) ........... >

1 comment:

atty's said...

salam ieyna..kena selalu bawak .nanti mesti terror punya.