Sunday, July 25, 2010

Mom 2 Be ....


Alhamdulillah rezki tuhan nk bagi kan (^_^) ...... xsangka n mmg rase2 terkejut sngt coz saye akan bergelar ibu, insyaallah jika di izin oleh NYA.....yang penting mulai skrg, kene jaga diri bebaik, jaga pemakanan, mntk doa bnyk2 smga dilimpahi kesihatan yg baik sepanjang saye pregnant....AMINNNNNN....


2mggu trasa badan xbrapa nk sihat.....asyik lapar je..trasa nk muntah tapi xmuntah2....perut, pinggang rase sakit2.....kak nadia nasihatkan suh g jumpa doktor....mula2 takut gak nk g..tapi kak nadia suh gak gi....coz dia kate, saye mungkin pregnant....ishhhh yeke.....mcm terkejut je rasenye... :) ..... call EN CHENTA HATI mintak pndapat dia...n dia suh g jumpa doktor...xsabar nk tggu result drpd doktor......


DR NAJIHAH " tahniah pn ieyna, awak pregnant 5 minggu 3 hari....lagi 2 mggu dtg lagi utk scan perut k " ......ALHAMDULILLAH....trus call EN CHENTA HATI....bukan main suke dia..sume org dia call...mak ayah akak adik abg n sume sedara dh tau...ishhhhh malu gak rasenye...mcm terlalu cepat je...tapi bgi saye, oklah tu...umur pun dh meningkat....nk tggu ape lagi kan....sronokkkknyeee nk jadi ibu ni....


tapi.....jgn happy sngt..rmi yg beri nasihat pada saye...jaga diri baik2....coz first pregnant ni xtau lagi rahim kite mcm mne...kuat atau tak...ishhhhhh riso gak...coz bile dngr citer kwn2 yg keguguran, sngt simpati pada mereka.....hanya kepadaNYA sahaja aku berserah semoga kesihatan diri ini serta kandungan ini terpelihara olehNYA....berikanlah kami kesihatan yg baik ....

3 comments:

.:Mrs. Engineer:. said...

congrates... :)

Mak Su said...

yeaaa yeaaa Ieyna ! tahniah banyak2 ! :)

atty's said...

Tahniah ieyna..
1st baby ..mmg kena jaga betui2..
jgn makan or minum benda yg tajam2..tau..

jangan lasak sangat ..jgn stress..
jaga diri tau ..