Wednesday, October 14, 2009

cuti panjang........


wallaweeeeiiiiii...... sronoknyeeeee........sekolah cuti lagi....cuti DEEPAVALI.... (^_^).......lama tu...5 hari....start jumaat.....rabu baru naik sekolah....lama kan kan kan.....


sekolah aku majoriti ramai student cina n india....so klu musim perayaan diaorg sure lah cuti lama kan....baru adil.... :) ..... esok dh lastday sekolah....student kls aku sure rmi yg ponteng....arini pun diaorg dh bgtau awal2 " cikgu esok saya xdatang tau"......cikgu ieyna pn jawap " okey "....hehehehehe.....leh ke jawap mcm tu ek.... :p ....


disbbkan cuti yg agak panjang ni, dh planning ngan kengkawan nak g jalan2, cuci mata, tenangkan minda....cheeewaaahhhhhhhhhh....tenangkan minda ek...!!! ..... yg paling penting esok lps sekolah nk g tgk wayang citer "PAPADOM" ngan geng cikgu cikgi....rmi yg kata citer ni syok giler....(^_^).....last aku tgk movie ngan CHENTA HATI citer "PROPOSAL" n "SETEM"....lps tu dh xgi pun tgk wayang coz CHENTA HATI xder....huhuhuhuhuhu....(rindu arrr kat dia)


dngn keizinan CHENTA HATI, aku dibenarkan berfoya2 ngan kengkawan sepanjang cuti deepavali ni...hhihihi....(kene minta izin coz aku ni kan tunangan org)....segala perncngan diharap berjalan dngn lancar....hotel dh booked...brg2 pn dh packing malam ni....emmm mcm jauh je nk g holiday...agak2nye manelah cik yumici n frenz nk g holiday ek....tguuuuuuuuuu (^_^).....

4 comments:

Qi_Cinoi.Lavigne said...

WEEHHHH jom g genting. aku dtg johor malam niii dr sabah

[b][y][t][i][e] said...

hehehehe..
jwpn cikgu ni yg 'okey' tu sgt kelakar..

waahh...kt mane la nk cuti tu..siap booked hotel lagi...bestnyeeeeeee..... :D

IEYNA said...

cinoi hang lambat bagitau...klu tak leh join ko...huhuhuhu

a ah kan bytie...ieyna jawap pun smbil gelak2...hihhihi...tgu ina upload pict k...

★ Nu♥ℜul ★ said...

bestnyer dapat cuti lama ..
nurul pun sama jugak dapat cuti lama ..
kite sama2 cuti lama ..
asyiikkkkk ;p