Wednesday, October 7, 2009

7 OKTOBER 2009


dah genap sebulan CHENTA HATI meninggalkan aku keseorangan....huhuhuhuhu....klu lah kerinduaan aku ni boleh ditimbang, grenti rosak penimbang tu coz xdpt menampung berat kerinduaan ku ini... ( perghhhhh, ayat xbley blah... :) )



tinggal 2 bulan je lagi chenta hati di sana....ishhhh xsabarnye nk jumpa....ok, thinking +ve...2bulan tu xlama mana...kejap je kan... (ayat sedapkan ati..) .....


smlm chenta hati call...alhamdulillah, sumenye slamat....chenta hati sihat, keje pn ok....ntah knp sejak akhir2 ni slalu dpt mimpi buruk2...mimpi sedey2....knp ek???? emmmm aku pn xtau...mgkn terlalu memikirkan dia yg jauh di mata....risau dngn keselamatan chenta hati ...katanya, cuaca pn xbrapa baik sngt...bertambahlah kerisauan ini....lps solat, aku xlupe utk berdoa smga chenta hati diberi kesihatan yg baik dan dijauhkan drpd kesusahan....AMIN.....


6 comments:

atty's said...

insyallah takde apa tu na..

kelmarin pun adik , ade kol akak..wish gudluck for her exam ..

[b][y][t][i][e] said...

insyaallah, sumenye selamat..
think +ve k...
cik yumici penuhkan masa cik yumici wat benda2 lain..
insyaallah nnt mesti rasa kejap je 2bln tu coz bz wat aktiviti lain..

cheer up ya!

Mak Su said...

sabar ek, tabah

IEYNA said...

2arr kak aty...riso gak..skrg ni cuaca xok sngt....:(... nurul pmr kan...goodluck utk nurul..

hi bytie :) thankz yah...

smemangnye ina tabah maksu...hihihi

Dj Epoi said...

Salam...

Cik Yumichi.....
Redah jew mai open house Gua....
Tenagkan hati yg gundar tuh.....
Datang yer......

Selamat Rayer....

P/S Boleh kenal ngn blogger2 yg lain...
Gua sendirik ponk belum jumpa ngn Blogger2 yang nak datang rumah Gua...

Register dalam blog Gua tentang kehadiran k..tq

yOnnA said...

haih.jgn pk -ve, itu boleh jadi sumbangan kepada pergaduhan hehe

i'allah dia ok kt sana :)